Outfit: biker jacket

Afgelopen vrijdag was mijn moeder jarig en zondag vierden we het met de familie. Aangezien ik de outfit die ik toen droeg erg leuk vind, wil ik 'm ook graag aan jullie laten zien. Zoals ik al zei in het 'in de paskamer #1' artikel van laatst, wil ik heel graag een biker jacket. Ik moet er eerst nog even goed voor gaan sparen, maar mijn (tweeling)zusje heeft er wel een en die mocht ik van haar lenen!

Kruisjes blouse H&M Biker jacket H&M Short Primark Panty Primark All Stars New Look

Ik draag geen sieraden, dit had wel gekund maar ik vond de outfit zo alleen wel leuk/stoer genoeg. Het was die dag niet heel erg koud (zo'n 18 graden) maar het regende wel af en toe dus ik besloot toch maar een panty er bij aan te doen. Ik zocht al heel lang naar zo'n panty die een beetje doorschijnend was, en eindelijk heb ik 'm gevonden. Het enige nadeel eraan is, dat je als je er een highwaisted short over draagt (zoals ik nu doe) dat die zwarte kleur er onderuit komt. Ik leg het veel te moeilijk uit, maar als je de foto's bekijkt denk ik wel dat je snapt wat ik bedoel. 

Wat vinden jullie van mijn outfit en van de biker jacket?