15 random outfits #4

Random outfits nummer 4 alweer! Dit keer heb ik geen 6, geen 14, maar 15 outfits van de afgelopen tijd. Je ziet nog foto's van in de zomervakantie, maar ook een paar outfits die ik naar school droeg. Voor de gene die niet weten wat deze rubriek inhoudt: elke dag maak ik (als mijn outfit leuk genoeg is) een foto van mijn outfit met mijn iPod, en deze laat ik dan na een tijdje allemaal aan jullie zien. Zo krijgen jullie een goed beeld van wat mijn stijl is en wat ik graag draag. Laten we maar beginnen!

Outfit 1: dit droeg ik nog in de vakantie, het is een hele simpele outfit maar ik vond ´m toch wel erg leuk. Ik draag een blauwe crop top (die ik heeel erg mooi vind) van Primark, een zwarte broek van H&M, denim gilet van de H&M, en mijn ´´All Stars´´ van de New Look.

Outfit 2: deze hebben jullie misschien ook al gezien op mijn Instagram, ik vind deze outfit zo leuk! Zo´n biker jas vind ik superleuk, deze is van mijn zusje en komt van de H&M. Ik combineerde ´m met mijn kruisjesblouse en bordeauxrode broek, ook deze twee komen van de H&M. En weer mijn ´´All Stars´´ van de New Look!

Outfit 3: op dagen dat je geen korte broek aan kunt, maar dat het toch best warm weer is, draag ik dit graag. Wel een lange broek, maar wel korte mouwen! De top met streepjes komt van de H&M, de broek en de denim gilet komen van de Primark, deze twee had ik toen net nieuw. Op de foto heb ik blote voeten, maar bij zo´n outfit kun je heel veel verschillende schoenen dragen. Volgens mij ging ik later die dag voor zwarte sandaaltjes van de New Yorker.

Outfit 4: eigenlijk was deze outfit voor die dag wat te warm (ik vind ´m ook meer geschikt voor in de herfst), maar ik ga ´m in het najaar vast nog een paar keer dragen, want als ik de outfit zo terug zie vind ik ´m wel erg tof. De top en biker jacket komen van de H&M, de broek van Primark en de enkellaarzen van Ziengs.

Outfit 5: een hele simpele outfit, maar wel heel erg geschikt voor een warme zomerdag! De crop top komt van de Brandy Melville en de short van Primark. Hier droeg ik slippers bij van de H&M, die je op de foto niet ziet.

Outfit 6: ook deze outfit was wat te warm voor die dag, maar ik wilde mijn nieuwe vest van de Primark zo graag aan, haha. Verder zie je mijn kruisjesblouse van de H&M, mijn groene broek van de Primark en mijn schoenen van de New Look weer.

Outfit 7: deze outfit met mijn high-low rok van de New Yorker en crop top van Brandy Melville vind ik ook wel een geslaagde zomeroutfit, like! De slippers komen van H&M.

Outfit 8: dit droeg ik op mijn allereerste schooldag. Het werd die dag best warm, maar ik wilde niet gelijk een korte broek aandoen, dus droeg ik dit. De zwarte crop top, denim gilet én broek komen allemaal van de Primark. Ik droeg ook nog een gouden statement ketting (die je niet echt goed ziet op de foto) en mijn schoenen van New Look. Lekker simpel, maar ik vond ´m toch wel erg leuk.

Outfit 9: deze outfit zagen jullie ook al in een outfit artikel. Aangezien het toen nog lekker weer was, besloot ik dat ik mijn skater skirt ook eens moest dragen naar school, toen het nog kon. So I did! De skater skirt komt van New Look, de crop top van Brandy Melville, de spijkerjas van Primark en de schoenen van New Look.

Outfit 10: dit is ook zo´n voorbeeld van wat ik draag als het niet súper warm is, maar ook niet heel koud. Als ik de outfit nu terug kijk denk ik ´mwah´, had beter gekund. Maar goed, de blouse en broek komen van H&M en de gilet van Primark.

Outfit 11: deze vind ik ook heel erg tof! Is eigenlijk bijna precies hetzelfde als outfit 9, alleen draag ik hier een ander shirt (mijn Vogue shirt namelijk), in plaats van blote benen een panty van Primark en zwarte combat boots van Primark (die ik had geleend van mijn zusje).

Outfit 12: deze outfit vind ik perfect voor in de herfst, lekker casual, het zit lekker maar staat toch leuk. De blouse en broek komen van H&M, de vest en laarzen komen van Primark. Ook draag ik hier een lange kruisjes ketting van Sieradenkistje.

Outfit 13: hier komt nog een outfit artikel over! Ik zag een hele leuke outfit op Weheartit, en deze probeerde ik na te maken met items die ik zelf had. Mijn short en biker jacket komen van de H&M, de top is van Vogue (zat bij het tijdschrift van mei, deze is dus niet meer verkrijgbaar) en de panty, sjaal en laarzen komen van Primark.

Outfit 14: Oké, eigenlijk heb ik deze foto gemaakt in het pashokje van New Look toen ik deze skater skirt paste, maar aangezien ik de volgende dag zoiets soortgelijks naar school droeg (maar waar ik geen foto van heb), doe ik het zo. De skater skirt (waar ik zóóó blij mee ben) en het zwarte hemdje komen van de New Look, de panty en de laarzen van Primark.

Outfit 15: en dan alweer de laatste outfit, deze droeg ik afgelopen zaterdag. Ik droeg mijn nieuwe ruitjesblouse en aztec schoenen van de Primark, en verder mijn grijze broek van de Primark (die ik al een hele tijd niet meer had aangehad, dus daar vond ik het wel weer tijd voor) en crop top van Brandy Melville. Deze outfit ga ik vast ook nog wel veel dragen.

Welke outfit vind jij het leukst?