5 x OUTFIT SETJES MET H&M LAARZEN

Als ik een nieuw kledingstuk koop, heb ik in mijn achterhoofd altijd al duizend en een outfits in mijn hoofd zitten waar ik dit nieuwe kledingstuk mee zou kunnen combineren. Dit vind ik ook het leuke van mode, het steeds creëren van nieuwe outfits. En dit kan met elk kleding- of accessoire item. Vooral bij schoenen heb ik dit. Als ik een hele zomer alleen maar op slippers en sandaaltjes heb gelopen en ik in de herfst een nieuw paar laarzen aanschaf (zoals ik laatst deed bij de H&M), heb ik altijd heel veel ideeën in mijn hoofd zitten. Het leek me leuk om dit met jullie te delen en vijf outfits samen te stellen die ik zou kunnen dragen met deze (nieuwe) laarzen! Ik heb de kleding niet aan, maar mooi naast elkaar gelegd.

OUTFIT #1 - PLAID SHIRT
Zwarte broek H&M Crop top Brandy Melville Blouse Primark Laarzen H&M Ketting Primark

Deze foto plaatste ik ook op Instagram en ik kreeg er zoveel leuke reactie's op, heel leuk om te zien. Ik vind dit ook een erg leuke outfit, al zou ik nog wel een zwart hemdje dragen onder de crop top, want die vind ik anders toch wat te kort. De gouden statement ketting maakt de outfit helemaal af. 

OUTFIT #2 -  FLOWER SKIRT
Shirt H&M Rok New Look Riem New Look Panty Primark Spijkerjas Primark Laarzen H&M Ketting Sieradenkistje

Deze outfit zagen jullie ook al in het 'fall lookbook' filmpje van laatst en ook deze vind ik erg tof. Dit was toen de eerste keer dat ik 'm samenstelde en de volgende dag deed ik 'm gelijk aan. Als het lekker weer is (wat nog wel even duurt), kun je het spijkerjasje en de panty ook wegdenken en de laarzen inwisselen voor sandaaltjes. 

OUTFIT #3 BIKER JACKET
Blouse H&M Jas H&M Broek Primark Laarzen H&M Ketting Primark Sieraden Primark

Deze outfit is als je het mij vraagt een perfecte herfst outfit. Donkergroene broek (die kleur vind ik nog steeds zó leuk), simpele witte blouse en een biker jacket. Warme (maar ook hele leuke) cream laarzen eronder en nog wat gouden accessoires om de look compleet te maken. Ik vind gouden sieraden zo mooi in de herfst, je ziet in deze outfit ook gouden details terugkomen in de blouse, jas en sieraden en daar hou ik echt van. 

OUTFIT #4 - CROSSES BLOUSE
Blouse H&M Vest Primark Broek H&M Laarzen H&M Tas H&M Ketting Claire's Armbanden Claire's & H&M

Deze outfit is het simpelst van de vijf, maar zeker niet minder leuk. Ik wilde ook graag een outfit met mijn nog redelijk nieuwe backpack van de Primark en daar rolde deze outfit uit. Mijn kruisjes blouse zit heel erg lekker maar is met koude dagen toch vaak net wat te koud, en dan vind ik het fijn om deze grijze warme vest erover te dragen. Bij deze outfit zou je ook een andere kleur broek kunnen dragen (zoals bordeauxrood of kaki groen), maar ik besloot om gewoon voor zwart te gaan.

OUTFIT #5 - GALAXY LEGGING 
Shirt Zara Blazer H&M Legging Only Laarzen H&M Ketting Sieradenkistje Armband Pieces via Sans-Online

Jullie lazen laatst al dat ik de laatste tijd helemaal fan ben van (kobalt)blauw. Mijn blazer draag ik dan ook aardig vaak, dus hier wilde ik ook graag een outfit mee samenstellen. Ik kon in eerste instantie geen goede broek voor eronder vinden, maar toen ik in de kledingkast van mijn zusje dook zag ik dat ze ook nog een galaxy legging had en deze vond ik er wel heel goed bij passen! Omdat deze vrij druk is, heb ik de rest van de outfit rustig gehouden. 

En dit waren ze dan! Ik vond het echt super om alle outfits samen te stellen, als jullie dit leuk vinden om te zien zou ik het ook zeker vaker willen doen. Mijn favoriete outfits zijn outfit 2 en 3. Wat vind jij van zo'n artikel en welke outfit vind jij het mooist? Ik ben benieuwd!