RANDOM LOVES #4

Het leek me wel weer eens tijd worden voor een nieuw random loves artikel, dit is nummer vier alweer. Ik sla deze maand de favorieten van de maand even over, omdat ik deze maand niet veel vernieuwende make-up producten heb ontdekt, en het leek me niet heel boeiend voor jullie om favorieten te laten zien die al vaker online zijn gekomen op mijn blog. Daarvoor in de plaats dus 'random loves', waarin ik random favorieten aan jullie laat zien. Dit kan van alles zijn, van muziek tot serie's en van boeken tot kledingstukken. Kijk maar mee!

Een - hardlopen! In het begin van het jaar was ik al begonnen met zo'n programma dat je in een aantal weken (volgens mij tien) 5 km kon hardlopen. Dit heb ik nooit afgemaakt, dus ik besloot om het nog maar eens te wagen in de vakantie. Nu ben ik al weer een paar weken bezig en hoewel ik me niet heel stipt hou aan mijn stappenplan, gaat het wel stapje voor stapje beter en zie ik wel echt verbetering. Nu het steeds kouder wordt ga ik ook in plaats van buiten hardlopen in de sportschool, dit vind ik ook wel erg fijn. En daarnaast ga ik elke zondag met een vriendin hardlopen in het park. Naast dat het ook goed voor mijn conditie is, vind ik het ook wel fijn om te hardlopen en kijk ik er ook altijd wel naar uit.

Twee - Glee! Toen het voor het eerst in Nederland op tv was een paar jaar geleden, keek ik het elke week en ik vond het zó leuk. Daarom vond ik het ook heel jammer dat het niet meer in Nederland op tv was (dat is het nu volgens mij nog wel, maar op een heel raar tijdstip waardoor ik het altijd vergeet), maar toen ik wat op internet rondkeek, zag ik dat je het ook daar kon terugkijken! In de zomervakantie heb ik heel seizoen vier gekeken en sinds vorige week is seizoen vijf begonnen. Elke donderdag komt het erop en aanstaande donderdag is het tijd voor aflevering twee. Wat misschien wel leuk is om te weten is dat Demi Lovato ook een kleine rol gaat spelen in Glee, zo leuk! Aflevering drie van seizoen vijf draait helemaal om het afscheid van Finn (Cory Monteith), dus ik ben benieuwd...

Drie - smoothies, dit heb ik de laatste tijd ook zóveel gedronken. Vooral nog in de vakantie, toen ik veel tijd had om iedere ochtend een smoothie te maken. Favo combies van mij zijn aardbei/banaan en een groene smoothie. Tip: als je niet zoveel tijd hebt in de ochtend, kun je ook diepvriesfruit gebruiken, dit hoef je alleen nog maar in de blender te doen (wel samen met een vloeistof zoals water, melk of yoghurt zodat het niet te dik wordt).

Vier - een tip voor als je Instagram hebt, Blogcommunity! Dit is een Instagram account die elke dag een paar leuke blogs een shout-out geeft. Heel leuk, want zo leer je heel veel leuke blogs kennen! Ik vind ook de manier hoe ze de blogs een shout-out geven heel mooi. Ze hebben in twee dagen al ruim 300 volgers gehaald, top! www.instagram.com/blogcommunity 

Vijf - ten slotte nog twee muziek favorieten van mij. Kennen jullie Birdy nog? Het 15-jarig meisje van twee jaar geleden die toen met Skinny Love en andere succesvolle nummers kwam? Ik was toen helemaal fan van haar en nu, twee jaar later, is ze gekomen met een nieuw album, namelijk Fire Within. En ook dit album vind ik zó goed! Zeker een aanrader als je ook twee jaar geleden veel naar Birdy luisterde (of als je dat misschien nu ook nog deed).

Birdy - Fire Within full album

Hoewel het liedje 'Royals' van Lorde al zo'n vier maanden uit is, zie je nu pas allemaal covers op YouTube ervan. Zoals jullie weten vind ik een cover van een liedje vaak mooier dan het origineel, en dat is ook bij dit liedje zo. Ik heb meerdere covers gehoord, maar deze hieronder van Lia Marie Johnson en Charisma Kain is mijn favoriet. Ik vind het echt super dat ze zelf een achtergrondmuziek maken met hun handen, zo tof!

Lorde - Royals (cover by Lia Marie Johnson and Charisma Kain) 


Wat zijn jouw 'random loves' op dit moment? 

Psss: Ik heb nu 199 abonnees op YouTube, wie wordt mijn 200e? :D