August Favourites

Een nieuwe maand betekent een nieuwe favorieten van de maand! Het is alweer september, en dat betekent, helaas, dat de zomer alweer bijna voorbij is. Dit is dan denk ik ook de laatste favorieten waar veel zomerse producten in zitten. Ik heb best veel zin in de herfst, maar of ik er al aan toe ben? Hm, dat weet ik nog zo niet.

De Demak-up oogmake-up remover koste me maar €1 bij de Kruidvat, dus jullie snappen wel dat ik deze niet kon laten liggen. Hij haalt mijn make-up (ook waterproof!!) goed van mijn gezicht af en na het aanbrengen voelt mijn huid ook heel zacht aan. Na het aanbrengen voelt mijn gezicht wel wat vettig aan (hier moest ik in het begin even aan wennen).

Daarnaast zie je de Essence Multi Action waterproof mascara, deze kocht ik vlak voordat ik op vakantie ging, want een waterproof mascara is voor mij dan echt een must. Dit is niet de beste mascara die ik ooit heb gehad, maar ik vond het geld van deze mascara het zeker waard.

De Carmex lipbalsem kocht ik op vakantie uit pure nieuwsgierigheid, ik had er al veel positieve reviews over gelezen dus ik besloot 'm ook maar mee te nemen. En daar ben ik heel erg blij mee! Als je deze lipbalsem nét hebt aangebracht ruikt ie naar vanille, en als ie een tijdje op je lippen zit, ruik je de mint geur beter en gaan je lippen tintelen. Dat vind ik zo'n lekker gevoel, en het is al helemaal fijn voor in de winter!

Dan zie je (alleen op de eerste foto) nog de cream blush van Essence uit de Me & My Icecream LE collectie, hier heb ik ook al een review over geschreven. Ik heb de blush afgelopen maand bijna elke dag wel gebruikt, ik vind de kleur erg mooi en omdat het een cream blush is, blijft ie ook heel lang zitten. Ten slotte zie je nog het neon lakje van Casuelle, deze is al supervaak in favorieten artikels voorbij gekomen, maar ik vind het gewoon zo'n mooi kleurtje! Ik raak er maar niet zat van.

Qua kleding heb ik in de vakantie mijn skater skirt (van de New Look) heel veel gedragen. Toen ik op vakantie was, maar ook thuis. Je kunt 'm met heel veel kledingstukken combineren en hij zit ook nog eens heerlijk, vooral met warme dagen. Op de foto hierboven heb ik 'm onder andere gecombineerd met mijn nieuwe crop top van de Brandy Melville, deze heb ik de laatste tijd ook veel gedragen.

Wat zijn jouw favorieten van augustus?