MIJN FAVORIETE INSTAGRAM ACCOUNTS

Je kan wel zeggen dat ik verslaafd ben aan Instagram. Hoewel het de laatste tijd niet zo druk was op mijn eigen account, kijk ik toch wel elke dag naar de foto's die anderen er op hebben geplaatst. Een uitleg over Instagram lijkt me (denk ik) niet zo nodig, zóveel mensen hebben het. Ik kan er altijd van genieten als mensen mooie foto's plaatsen op Insta, met mooie kwaliteit of de perfecte filter; je noemt het maar op. Daarom laat ik in dit artikel mijn favoriete 'Instagrammers' aan jullie zien, kijk maar mee!

* Als je op de naam van het Instagram account klinkt, wordt je door gelinkt naar het account!
Foto van @bysannee

Bysannee de foto's van Sanne vind ik heel mooi omdat ze zo licht zijn. Nu snap je misschien niet wat ik bedoel, maar als je op haar account kijkt dan snap je het wel! Ze plaatst vooral veel lifestyle foto's met veel eten erbij, vooral die laatste foto's vind ik altijd heerlijk om naar te kijken, haha.

Fetching_tigerss ik weet niet hoe ze het doet, maar de edits van Annegien die ze altijd op haar Instagram account plaatst, zijn geweldig! Annegien is een heel creatief meisje die echt prachtige foto's plaatst. Zeker het kijken nemen waard.

Foto van @negin_mirsalehi

Livelovebeautyy is een account waar ik altijd veel inspiratie van op doe. Je zou het kunnen vergelijken met een soort Weheartit, maar dan heeft ze de allermooiste op haar account verzameld. Ze plaatst foto's over mode, maar ook over make-up (vooral nail-art foto's) en mooie haarkapsels.

Negin_Mirsalehi tja, wie kent Negin nou niet? De meeste kennen haar denk ik van haar blog, maar ze heeft ook een Instagram account (met bijna één miljoen volgers, wow!). Ik vind haar foto's altijd prachtig, zie bijvoorbeeld de foto hierboven.

Foto van @ultimatefashionlover

Ultimatefashionlover misschien kenden jullie Sarah ook al wel van haar blog of Youtube kanaal (waar ik haar ook op volg!), maar haar Instagram vind ik ook helemaal geweldig. Ze plaatst foto's over van alles en nog wat, maar vooral het kleding gedeelte vind ik erg leuk om te zien. Dat komt omdat ze precies dezelfde kledingstijl als mij heeft en ik echt alles leuk vind wat zij ook draagt. Ik denk dat velen van jullie haar kledingstijl ook wel heel tof vinden!

Fashiographic Jaimie zouden jullie ook al kunnen kennen van haar blog, deze heet net zoals haar Instagram ook Fashiographic. Ze plaatst vooral veel lifestyle en fashion foto's. Ik vind haar kledingstijl ook erg leuk, dus ik vind het altijd heel leuk om een nieuwe outfit van haar te zien! En de kwaliteit van haar foto's zijn ook heel erg goed.

Foto van @jenniefromtheblog

Jenniefromtheblog óók Jennie zouden jullie kennen van haar blog, die ik ook heel mooi vind. Ze draagt altijd hele leuke outfits, en ook hiervan is de kwaliteit geweldig. Zoals de foto hierboven, die zou toch zo op 'weheartit' kunnen staan? 

Stylescrapbook Andy Torres is een hele bekende fashion blogger uit Nederland, die de hele wereld over reist voor haar beroep. Naast haar fashion blog heeft ze ook een Instagram account waar ze foto's plaatst vanuit de hele wereld. Dan is ze weer in New York, dan in Parijs en de volgende dag in Barcelona. Dit vind ik altijd zo leuk om te zien! Daarnaast plaatst ze natuurlijk ook foto's van haar outfits, eten en meer. 

Foto van @afashionwayoflife

Afashionwayoflife Ik volg Janine al heel lang op haar blog, en natuurlijk ook op Instagram. Ik ben echt jaloers op haar prachtige (outfit)foto's, de foto hierboven zegt al genoeg denk ik. Daarnaast vind ik haar kledingstijl ook helemaal te gek en de manier waarop ze foto's maakt. 

Brandymelvilleeu Wie Brandy Melville net zo'n leuke winkel vind als mij, moet zeker een kijkje nemen op het Instagram account van ze. Daar plaatsen ze sowieso iedere dag wel een fashion foto van, als het niet van de winkel is wel een van een outfit, of een outfit setje zoals hieronder. Hier kan ik altijd zo veel inspiratie van opdoen!

Foto van @brandymelvilleeu

Ericakvam De meeste van jullie hebben vast al wel eens op de Noorse blog van Erica gekeken die vol staat met mooie lifestyle- en fashion foto's. Ze heeft ook een Instagram account vol met foto's van haar outfits en nog veel meer. I like!

Heb jij Instagram?