HERFST TAG

Het is alweer een tijdje herfst en daarom leek het me leuk om een tag speciaal over de herfst in te vullen! Deze is de laatste tijd al op heel veel blogs rondgegaan en het leek me zelf ook leuk om 'm te doen. Kijk maar mee!

Wat vind je het leukste aan de herfst? - ik vind héél veel dingen leuk aan de herfst! Ik vind het leuk dat de bladeren een oranje kleur krijgen en dan van de bomen vallen (dat vind ik altijd zo'n mooi gezicht en je kunt er ook hele mooie foto's van maken). Ik vind de gezelligheid rondom de herfst ook altijd heel leuk.

Favoriete drinken in de herfst? - in de zomer hou ik er juist niet van, maar in de herfst/winter drink ik vooral veel thee. Ik hou echt van die herfst/winter smaakjes die ieder jaar uitkomen, Autumn Storm is mijn favoriet. Kennen jullie die? 

Favoriete geurkaars? - die heb ik nog niet! Maar ik ben van plan om deze (herfst)vakantie ook even naar de Xenos te gaan en daar wat leuke herfst decoraties te kopen voor in mijn kamer. En daarbij hoort ook een lekkere geurkaars, hopelijk kan ik wat vinden met kaneel, want dat vind ik een typische herfstgeur.

Favoriete lipstick in de herfst? - ik vind (donker)rode kleuren heel mooi in de herfst en winter, deze kleur lipstick draag ik de laatste tijd dan ook best vaak. Mijn favoriet op dit moment is Dare To Wear van Essence.

Favoriete dagcrème in de herfst? - Ook deze heb ik niet echt. Ik gebruik op dit moment een dagcrème van Kruidvat (eigen merk) en die bevalt me erg goed. Deze combineer ik de laatste tijd ook vaak met mijn foundation, omdat deze net wat te donker is. Hij is wel bijna op, dus hebben jullie nog (niet te dure) aanraders qua dagcrèmes? Alvast bedankt!

Favoriete kleuren voor op je ogen? - bruin! Nou moet ik zeggen dat ik bruin sowieso de mooiste kleur op mijn ogen vind (ook in alle andere seizoenen), maar vooral in de herfst draag ik het graag. 

Favoriete muziek in de herfst? - op dit moment ben ik verslaafd aan het nieuwe album van Birdy (Fire Within), en dan vooral naar Wings, Light Me Up en All About You. Ik hou van rustige muziek zoals haar nummers, dat vind ik dan ook typische herfst liedjes. Ook moet ik bekennen dat ik in de herfst altijd al naar kerstmuziek luister, ik heb nu al zo'n zin in de Kerst!

Favoriete outfit om te dragen? - een warme (maar leuke) trui met een simpele broek eronder en leuke laarzen. Het maakt me eigenlijk niet heel veel uit. 

Favoriete muziek/band om in de herfst te luisteren? - Zoals ik al zei, Birdy! En daarnaast zoals altijd ook covers op Youtube. 

Wat wil je sowieso kopen? - Ik zoek nog naar een beige warme sjaal en naar een mooie aztec cardigan die jullie laatst al konden zien in mijn H&M plus Choies wishlist. 

Favoriete plaats om te zijn? - In het bos of bij de kachel! Ik vind het ieder jaar weer heel leuk om een dagje naar het bos te gaan om kastanjes en eikels te zoeken en te kijken naar hoe mooi het bos er weer uitziet. En hoewel ik herfst een heel mooi seizoen is, baal ik toch wel een beetje dat het soms al zo koud is. 

Welk seizoen vind jij het leukst? 

Alle foto's komen van weheartit.com