OUTFIT: AZTEC SJAAL

Het is weer tijd voor een outfit! Afgelopen maandag gingen we naar de dierentuin in Emmen en naast foto's van de dieren, heeft mijn zusje ook foto's gemaakt van mijn outfit. Ik droeg die dag mijn redelijk nieuwe aztec sjaal van de Primark, kijk maar snel mee op de volgende pagina hoe ik die combineerde.

Top H&M Skater Skirt New Look Riempje New Look Sjaal Primark Jas Zara Tas Primark Laarzen Primark 

Zoals je ziet draag ik een bruin riempje. Ik wilde eigenlijk een zwart riempje die ook bij deze rok hoort dragen, maar die kon ik niet vinden. Daarom ging ik voor deze bruine. Ik vind het op zich wel kunnen, ook in combinatie met de jas. Wat vinden jullie? De waves in mijn haar komen erin doordat ik de dag ervoor met een vlecht in ben gaan slapen. 

Wat vinden jullie van mijn outfit?