HALLOWEEN INSPIRED BEAUTY PRODUCTEN

Aanstaande donderdag (31 oktober) is het alweer Halloween! Het wordt hier in Nederland niet echt uitgebreid gevierd, maar toch leek het me leuk om hier een artikel aan te wijden. Ik kijk altijd naar de Halloween filmpjes van Amerikaanse/Engelse Youtubers, ik vind het altijd zo leuk om te zien wat zij dragen qua kleding en make-up met Halloween. Kijk bijvoorbeeld naar de make-up tutorial van Michelle Phan (klik), hoe bedenk je het wel? Zó knap hoe ze dat doet! In dit artikel laat ik beauty producten zien die te maken hebben met Halloween, ik heb heel internet afgezocht naar de leukste (Halloween) collecties en hieronder laat ik de mooiste producten in een collage zien! Kijk maar mee. 

1) Daniel Sandler {ASOS} 2) Illamasqua {ASOS} 3) Bath and Body Works 4) Sleek {Enchantra} 5) ASOS 6) H&M 7) Rimmel London {ASOS} 8) Barry M {ASOS} 9) Lord & Berry {ASOS} 10) Bath and Body Works 11) Topshop 12) LUSH 13) China Glaze {Boozyshop} 

Ik zou het helemaal niet erg vinden als Halloween ook zo uitgebreid werd gevierd als in Amerika, dat lijkt me zo leuk! Wij hebben hier in Nederland natuurlijk Sint Maarten maar dat is (voornamelijk) voor kinderen van de basisschool en ook dragen wij hier geen speciaal 'pak'. En nu even over de collage, wat vinden jullie ervan? Ik vind vooral de nagellakjes van China Glaze uit de Monster Ball collectie erg mooi, wat jij? 

Pssst: Vorig jaar stond er een artikel online met 4 keer enge Halloween nail-arts, klik hier als je die (nog eens) wil lezen/bekijken!