SPAM JE BLOG!

Aangezien ik gister de 350 volgers op Bloglovin' heb gehaald, dit het 500e artikel is wat online staat op IHBF én omdat het vandaag Halloween is, mogen jullie vandaag weer spammen! Dit heb ik nog maar één keer gedaan in de meer dan twee jaar dat ik hier blog, dus het leek me de perfecte dag om het vandaag te doen, om jullie blogs ook in het zonnetje te zetten. Ik vind het altijd leuks om nieuwe blogs te ontdekken, dus kom maar op! De regels zijn simpel: laat je blog achter (één link is genoeg) en vertel daarbij waarom iedereen een kijkje moet nemen op jouw blog. Het zou kunnen zijn dat je reactie niet gepubliceerd wordt om het gezien wordt als spam, maar dan zorg ik ervoor dat ie' zo snel mogelijk weer online komt.

Spam ze zou ik zeggen en iedereen een fijne (Halloween) dag toegewenst!