MIJN HERFSTVAKANTIE

Zoals ik gister al zei had ik vorige week vakantie, en vertelde ik ook al dat ik deze week tentamenweek heb en dus vooral veel geleerd heb. MAAR, dat ik daarnaast ook hele andere leuke dingen heb gedaan! Maar wat voor leuke dingen? Daar ga ik het met jullie over hebben in dit artikel! Want, terugkijken naar leuke dingen die je hebt gedaan is altijd goed toch?

Maandag ging ik met mijn moeder, zusje, broertje, tante, oom en opa naar de dierentuin! De laatste keer dat we daar waren geweest is alweer zo'n twee jaar geleden, maar dat was in Artis en nu waren we eindelijk weer een keer in Emmen. Het was weer leuk om te zien en het was heel gezellig met de familie! Ik heb er ook veel foto's gemaakt, een selectie hiervan konden jullie al zien in het 'Autumn' artikel.

Dinsdag gingen we naar het bos! Dit vind ik altijd zo'n leuke plek om heen te gaan wanneer het herfst is, want ik vind de herfstbladeren dan zó mooi. Ik kon het bos natuurlijk niet verlaten zonder foto's te hebben gemaakt, dus dat heb ik ook zeker gedaan. Mijn zusje heeft ook outfit foto's van me gemaakt (hierboven alvast een sneak-peek) dus die zullen binnenkort ook wel verschijnen.

Donderdag ging ik naar de kapper! Dat was ook heel hard nodig, want volgens mij (als je niet meer precies weet wanneer je bent gegaan is het wel duidelijk dat het nodig is) was het al wel meer dan een jaar geleden dat ik er heen was gegaan, oeps... De puntjes zijn er nu af en er zit weer een stuk meer slag in. En zien jullie het ombre effect nog een beetje in mijn haar? Je ziet het nog wel een klein beetje. Vinden jullie de foto ook zo mooi? Die is gemaakt door Romy met haar géweldige camera, nu weet ik het zeker: ik wil ook zo'n camera!! Over mijn 'nieuwe' kapsel komt ook nog een apart artikel.

Ik verklapte het net al, maar vrijdag ging ik naar Romy! We hadden elkaar al een tijdje niet meer gezien en aangezien we best vlak bij elkaar wonen, spraken we weer eens af. Het was heel erg gezellig en we hebben ook veel productieve dingen gedaan voor onze blogs. We hebben héél veel foto's gemaakt, twee filmpjes opgenomen en meer. Het was echt een top dagje!



Laatst zei ik al dat ik het nieuwe album van Birdy (Fire Within) helemaal te gek vind, dus toen bekend werd dat Birdy in het voorjaar van 2014 drie concerten gaat geven (in Groningen, Eindhoven en Amsterdam) wisten mijn tweelingzusje en ik al snel wat we wilden hebben: kaartjes! Zaterdag om 10:00 begon de verkoop en wij hadden om drie minuten over tien de kaartjes al, yeah! Het concert in Groningen (waar wij heen gaan) is op 17 februari, dat is vandaag nog precies 110 dagen <3

Heb jij in de herfstvakantie wat leuks gedaan wat je hieronder wilt delen?