NEW HAIRCUT

Ik ging afgelopen vakantie eindelijk weer naar de kapper, want dat was echt nodig.. Ik was alweer een hele lange tijd niet meer geweest en dat was ook wel duidelijk te zien aan mijn droge puntjes. De dag nadat ik naar de kapper was geweest was ik bij Romy dus die heeft ook gelijk foto's gemaakt van mijn 'nieuwe' haarkapsel. Kijk maar mee!

Jullie zien misschien niet hoe veel er van af is, maar dat is toch wel zo'n 5 cm denk ik. Het is voor mij best wel een verandering en ik moet er ook wel even aan wennen, maar veel klasgenoten vielen het ook niet op. Mijn haar oogt en voelt nu een stuk gezonder aan, daar ben ik heel erg blij mee! De kapster is ook nog met een föhnborstel door mijn haar gegaan om wat meer slag en wat krullen te creëren in mijn haar. Eerder had ik de dag na krullen juist heel stijl haar, maar dit bleef nog best goed zitten! De volgende dag krulde mijn haar nog goed aan de onderkant (zie je goed op de eerste foto).

Wat vinden jullie van mijn nieuwe haar kapsel?