MIJN FAVORIETEN VAN OKTOBER

Het is inmiddels al 11 november, maar beter te laat dan nooit toch? Mijn favorieten van oktober! Ik blijf het iedere maand weer zeggen, ik koop niet zo heel veel make-up meer. Het enige beauty product wat ik afgelopen maand heb gekocht zijn de Baby Lips van Maybelline, en daarnaast zitten er alleen maar producten bij die ik heb herontdekt. Toch ben ik daar ook erg blij mee. Kijk je mee naar mijn favo beauty producten? 

Ik begin met mijn favoriete lipstick van dit moment, de Essence Longlasting Lipstick in 'Dare To Wear'. Ik kocht twee lipsticks uit deze collectie, maar dit is toch mijn favoriet van de twee. Ik vind deze donkerrode kleur echt de perfecte kleur voor in de herfst, en ik heb 'm de afgelopen tijd dan ook vaak gedragen. 

Daarnaast zie je een nagellakje van Femme Beauty die ik vorig jaar kocht bij de Kruidvat. Het lakje lijkt in eerste instantie niet zo bijzonder, maar als je 'm op je nagels hebt is ie zo mooi! Het lakje heeft ook (hoewel het niet op de lak staat) een 'sand' effect, zoals je dat bijvoorbeeld ook zag bij de liquid sand lakjes van OPI. 

De cream blush van Essence kwam ook al voor in de favorieten van augustus, en nog steeds gebruik ik 'm iedere dag met plezier. Ik vind 'm zó veel fijner dan een poederblush, omdat deze én veel langer blijft zitten én omdat ie heel natuurlijk overkomt. Luv it! Het blauwe lakje van Essence, The Boy Next Door, vind ik zo mooi door de glitters die erin zitten en dan nog deze cleansing gel van eigen merk Kruidvat die ik helemaal heb herontdekt. 

En dan ten slotte kan Baby Lips natuurlijk niet ontbreken! Van alle drie die ik heb, vind ik deze het fijnst, Hydrate. Deze is kleurloos maar ruikt wel heel lekker tropisch. Deze zit in mijn etui en gebruik ik altijd op school. Ik kan zeker niet meer zonder, zeker niet met dit koude weer! 

Wat zijn jouw favorieten van oktober?