RANDOM OUTFITS #5

Jaaa, het is weer tijd voor een nieuw 'random outfits' artikel! Dat is alweer zo'n twee maanden geleden en in die tijd heb ik weer veel foto's gemaakt van mijn outfit. Dit keer heb ik maar liefst 21 outfits, kijk maar mee! 

Outfit 1: Volgens mij was dit de allereerste outfit met mijn nieuwe laarzen! En lang niet de laatste, want in bijna alle outfits die volgen in dit artikel heb ik ze aan, oeps.. De blouse, spijkerbroek en laarzen komen van de H&M en de ketting van Primark. 

Outfit 2: Dit vind ik een hele leuke combinatie met mijn plaid blouse van de Primark. De grijze top (met leren details op de mouwen en borstzakje, maar dat zie je niet op de foto) komt van de Zara en de zwarte broek plus de laarzen van H&M. 

Outfit 3: Dit droeg ik op het feestje van mijn opa en oma die 60 jaar getrouwd waren! Mijn zusje en ik maakten in de tuin foto's met ballonnen, haha. De foto's zijn snel gemaakt met de iPod, dus ze zijn niet van de beste kwaliteit maar toch leuk. Mijn top en laarzen komen van de H&M, het rokje van de New Look, de spijkerjas en de panty van de Primark en de ketting van sieradenkistje.nl. 

Outfit 4: Dit draag ik de laatste tijd zó vaak. Een zwarte, legergroene of rode broek met een blouse, spijkerjas en deze laarzen. Simpel, maar ik vind 'm toch erg leuk. De blouse komt van H&M, de spijkerjas en broek van de Primark en jullie weten nu vast wel waar de laarzen vandaan komen, haha. 

Outfit 5: Hier droeg ik mijn grijze top met leren details van de Zara weer, en hier zien jullie de details beter! Ik draag mijn denim gilet van de Primark erover. Ik vond  dit wel een erg leuke outfit, omdat het net lijkt alsof ik een spijkerjas aan heb met leren mouwen. Zo'n jas vind ik erg leuk, maar aangezien ik al een spijkerjas heb vind ik het wat teveel van het goede als ik ook nog zo'n andere jas koop. Maar je ziet dat ik er heel makkelijk zelf een heb gemaakt, haha! De zwarte broek en de laarzen komen van H&M. 

Outfit 6: Een beetje hetzelfde verhaal als outfit 4, zoiets met een spijkerjas kan natuurlijk ook met een blazer. Deze blazer komt van de H&M en ik vind het zo fijn dat deze zo 'kort' is! De broek komt ook van H&M. 

Outfit 7: Als ik nu naar deze outfit kijk vind ik 'm toch minder leuk dan toen ik 'm droeg, ik denk niet dat ik het nog een keer zou dragen. De crop top en de ketting komen van Primark en de rest van H&M. 

Outfit 8: Deze outfit vond ik dan wel weer heel leuk! Hier droeg ik mijn aztec schoenen van de Primark voor het eerst. Ik vind het best moeilijk om deze te combineren, omdat ze wat weg hebben van Vans en ik een lange broek met Vans niet mooi bij mij vind lijken. Dit klinkt waarschijnlijk best raar, maar ik vind het gewoon niet mooi bij me staan. Wat ik dan wel weer leuk vind is als de pijpen van de broek wat opgerold zijn en dat heb ik hier ook gedaan. De top, broek en biker jacket komen van H&M en de ketting van Primark. 

Outfit 9: weer een outfit met mijn geliefde ruitjes blouse! Die komt van de Primark en de rest van mijn outfit van de H&M. De ketting heb ik ooit eens gewonnen op de blog van Brechtje

Outfit 10: Zo'n outfit zagen jullie eergisteren al in een outfit artikel, alleen is dit met een zwarte broek. Ik vind dit zelf een erg leuke outfit die toch erg simpel is. 

Outfit 11: Dit vind ik ook wel een erg leuke outfit! De broek en blouse komen van de Primark, de streepjes top en laarzen van de H&M. Deze outfit ga ik vast nog wel een keer dragen. 

Outfit 12: En nog een met mijn ruitjesblouse, alleen dit keer met mijn grijze broek van de Primark. Die draag ik in de lente/zomer niet echt vaak, maar nu het weer kouder is vind ik ´m wel weer erg leuk! 

Outfit 13: Over deze outfit hoef ik niet zo veel meer te zeggen denk ik.. Jullie zagen er eergisteren namelijk al een outfit artikel van! 

Outfit 14: Dit is de eerste keer dat ik mijn ´blog off´ shirt naar school droeg, ik had ´m in mijn broek gedaan want de top is iets van vijf maten te groot. Ik vind het wel een leuke top, maar ik denk dat ik ´m toch maar als pyjama blijf gebruiken, haha! 

Outfit 15: Deze outfit droeg ik vorig jaar veel, alleen heb ik er nu andere laarzen bij aangetrokken. De broek komt van H&M, de top van Sans-Online en de spijkerjas van Primark. 

Outfit 16: Jaaa, ik deed mijn blauwe blazer weer eens aan! Deze vind ik zó leuk maar hij zit niet zo lekker dus daarom draag ik ´m niet heel vaak. De blazer komt van de H&M.

Outfit 17: Dit is een outfit uit de herfstvakantie, dit was vlak voordat ik naar de kapper ging! Mijn blouse en broek komen van de H&M en mijn gilet en schoenen van de Primark. 

Outfit 18: Dit droeg ik afgelopen week naar school, toen ik tentamenweek had (heb). Ik hoef dan meestal maar een uurtje naar school voor een tentamen dus mijn outfit is dan niet zo bijzonder. Als ik een toets maak wil ik ook kleding aan wat lekker zit dus vandaar mijn vest. Daar ben ik nog steeds zo blij mee, ik kocht ´m vorig jaar bij de H&M voor maar €20 en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad.  De top komt van Brandy Melville en de sjaal van Hema. 

Outfit 19 en 20: Eigenlijk is dit precies dezelfde outfit, alleen draag ik in de eerste outfit een mint blazer (van mijn zusje) en in de tweede outfit mijn ruitjesblouse. Ik was van plan om een van deze outfits naar school te dragen, maar dat heb ik toch niet gedaan omdat ik mijn short net wat aan de korte kant vond. In de zomer kan ie prima vind ik, maar ik vond ´m nu toch net wat te kort. Beide outfits komen trouwens allemaal van de Primark, alleen het zwarte hemdje komt van de New Look. 

Outfit 21:  En dan de laatste outfit! Dit droeg ik afgelopen vrijdag en zou ik zo weer kunnen dragen, ik vind ´m namelijk wel erg leuk. Ik droeg mijn Vogue top weer eens, samen met mijn zwarte blazer van de H&M en mijn legergroene broek van de Primark plus laarzen van de H&M. Ik droeg ook mijn nieuwe gouden schakelketting van de H&M, maar die zie je helaas niet op de foto. Ik vind goud en legergroen zo mooi bij elkaar staan! 

Welke outfit vind jij het leukst?