CHRISTMAS OUTFIT #1

Hopelijk hebben jullie allemaal leuke en gezellige Kerstdagen gehad! Eergisteren zagen jullie een artikel met daarin vier last minute outfits voor de Kerst en in dit artikel laat ik zien wat ik droeg op Eerste Kerstdag. Op Eerste Kerstdag gingen we uiteten, dus ik deed mijn zwart jurkje aan, die ik in de zomer kocht bij de C&A (hoezo lekker vroeg! Maar beter te vroeg dan te laat toch?). De foto's zijn twee dagen voor Kerst gemaakt, want toen ging ik alvast kijken wat ik aan ging doen en wat ik zou doen met mijn haar, zodat ik met Kerst niet met een dilemma zat, haha. Uiteindelijk, op Eerste Kerstdag, heb ik het bruine riempje vervangen door een zwarte en deze schoenen door gouden ballerina's met glitters. Kijk je mee naar mijn outfit?


Jurk C&A Riempje New Look Panty Primark Schoenen Onbekend schoenenwinkeltje in Groningen

Ik was bang dat ik het koud zou krijgen, maar dat viel reuze mee! Ik zat ook nog eens naast een verwarmend die gloeiend heet was, dus ik had het eerder te warm, haha. Ik heb heel veel jasjes/blazers er over geprobeerd, maar ik vond niets leuk staan. Ik heb er expres voor gekozen om geen ketting om te doen, omdat er aan de bovenkant van de jurk al een aztec print zit, die al best wel opvalt.

Wat droeg jij op Eerste Kerstdag?