CHRISTMAS OUTFIT #2

Gisteren kwam mijn outfit van Eerste Kerstdag online, en vandaag die van Tweede Kerstdag! Ik was eigenlijk van plan om mijn jurk van Eerste Kerstdag ook op Tweede Kerstdag te dragen, maar toen kwam ik op deze combinatie en die vond ik toch ook wel erg leuk! Op Tweede Kerstdag bleven we thuis en kwam er familie bij ons. We gingen Chinees eten en hebben zelfs Twister gespeeld, dat was heel erg leuk (en grappig), haha! Kijk je mee naar mijn outfit?

Kanten top New Yorker Skater skirt + riem New Look Ketting H&M Panty Primark Laarzen Schoenenreus

Samen met mijn tweelingzusje! Ik droeg trouwens rode lippen, want dat vond ik wel mooi staan bij mijn outfit. Ook deze Tweede Kerstdag vond ik erg gezellig, nu weer een jaar wachten op kerst 2014...

Wat droeg jij op Tweede Kerstdag? En welke outfit van mij vind je mooier, die van Eerste óf Tweede Kerstdag?