LEUKE (WINTER/CHRISTMAS) DIY'S OP EEN RIJTJE #2

Long time no see! Het voelt goed om na meer dan een week eindelijk weer te bloggen, maar tegelijkertijd ook zo slecht omdat ik niets online heb gezet de laatste tijd. Ik wil zo graag dat er elke dag een artikel online staat, maar school werkt dit tegen. Ik zit nu in 4Havo en hoewel ik er goed voor sta, merk ik het verschil tussen volgend jaar en dit jaar heel goed. Alles is anders dit jaar (bijvoorbeeld vier keer in het jaar een SE-week, veel meer stof en het tempo is veel hoger) dus dat betekent ook minder tijd voor het bloggen, jammer genoeg. Ik doe mijn best!

Nu verder naar het artikel. Al meer dan een jaar geleden kwam er een artikel online met leuke DIY's. Deze viel goed in de smaak en ook de speciale 'DIY' pagina die je in de linkerzijkolom ziet staan, is de best bekeken pagina. Daarom leek het me een goed idee om een deel twee te maken! Maar dan ook met het oog op de winterdagen en de Kerstdagen. Kijk je mee? 

Op Weheartit vind je allerlei Kerst DIY's, waaronder deze drie. Ik vind de eerste en de derde DIY zo leuk, als je geen echte kerstboom in je kamer hebt, kun je 'm altijd nog op deze manier in je kamer maken! Ik wil sowieso nog van zulke lampjes in mijn kamer, dat is zo sfeervol. De tweede DIY vind ik ook erg mooi, zo'n DIY had Bethany van Macbarbie07 volgens mij ook een keer gemaakt. 



Dit is iets wat al heel lang op mijn DIY to-do-list staat, een mood board maken! Van een mood board van iemand anders kan ik altijd veel inspiratie halen, dus laat staan als ik er zelf een maak! In de kerstvakantie heb ik hopelijk tijd om hieraan te werken! 

Ik kan al een 'normaal' armbandje maken zoals deze, maar verder niet. Op de foto hierboven zie je allerlei armbandjes in verschillende vormen, en het lijkt me heel gaaf om dit ook zelf te kunnen maken! Maar dat wordt nog even oefenen...

Potten kun je weggooien als ze leeg zijn, maar je kunt ze ook een tweede leven geven! De twee DIY's die je hierboven ziet zijn heel simpel, maar ik vind ze toch heel erg leuk. In zo'n pot kun je een kaars doen zoals je ziet bij de tweede pot, maar je kunt er bijvoorbeeld ook mooie quotes in doen. Deze kun je op een blaadje schrijven, oprollen, een touwtje om heen doen en vervolgens in de pot stoppen! Dat ziet er én leuk uit, én het is leuk om er af en toe een quote uit te halen om te lezen. 

Alweer een simpele DIY, maar ook echt weer een hele leuke! De kwasten die ik dagelijks gebruik zitten in mijn 'every day bakje' en de overige kwasten in een Starbucks beker. Maar, zoiets lijkt me veel handiger. Het enige wat je ervoor nodig hebt is zout en krijt. Het zout kleur je met het krijt en that's it! Deze DIY heb ik trouwens gevonden op P.S. I Made This

Deze DIY gaat over het lijstje wat je hierboven ziet. Het is heel simpel: je knipt mache papier of ander dun papier in kleine stukjes (als confetti) en dit doe je in het 'schilderij'. Het hartje plak je op de voorkant en klaar ben je! Ik vind het er erg kleurrijk uitzien, wat jij? 

Welke DIY wil jij ooit nog eens doen?