OUTFIT | BLUE BLAZER

Deze outfit foto's maakte ik alweer een hele tijd geleden, dit was namelijk de eerste outfit die ik droeg met mijn (destijds) nieuwe laarzen van de H&M! De reden waarom ze zo laat pas op mijn blog komen, was omdat ik niet helemaal tevreden was met de foto's. Omdat ik het toch wel een leuke outfit vind, plaats ik 'm toch nog op mijn blog. Hopelijk vinden jullie 'm net zo leuk als ik! 

Blouse H&M Blazer H&M Spijkerbroek H&M Ketting Primark Laarzen H&M

Dezelfde dag dat ik de foto's maakte, moesten we voor CKV op school een soort 'fotoshoot' doen, daar heb ik ook een paar foto's uitgehaald voor in dit artikel. Toen ik thuis kwam heb ik mijn haar voor de foto's ook wat gekruld, wat vinden jullie ervan? Ik had het even snel gedaan bij een paar krullen, en ik vind het er wel mooi uitzien. Deze foto's zijn nog wel van de tijd dat ik nog niet naar de kapper ben geweest, haha! 

Wat vind jij van mijn outfit?