OUTFITS VAN 2013

Als eerste, iedereen een gelukkig Nieuwjaar gewenst! Goodbye 2013, hello 2014 :) Net zoals vorig jaar heb ik weer een overzicht gemaakt met alle outfits van het vorige jaar, 2013. Ik vind het altijd leuk om terug te kijken naar mijn outfits, om te zien of mijn stijl veranderd is, maar ook om te kijken of er outfits tussen zitten die ik nu afschuwelijk vind of dat er ook outfits tussen zitten die ik zo nog een keer zou dragen. Vorig jaar (2012) had ik negen outfits en aangezien ik dat veel te weinig vond, wilde ik graag meer outfits te maken dit jaar (2013). En dat is me zeker gelukt, dit jaar heb ik er namelijk 21 online gezet! En daar ben ik erg blij mee. Kijk je mee naar al mijn 21 outfits van vorig jaar? 


Mijn favoriete outfits zijn... 3, 8, 9, 11, 13, 21
Mijn minst favoriete outfits zijn... 5, 10

Welke outfit vind jij het leukst van 2013? Ik ben benieuwd!