SHOPLOG ALMERE

Afgelopen vrijdag ging ik winkelen in Almere met vriendinnen, het was heel gezellig en ik ben goed geslaagd! Wat ik heb gekocht, zie je in de video. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Dat stukje op 4:35 is een foutje wat gebeurd is tijdens het uploaden op Youtube, dus het ligt niet aan jou haha! Oeps.. 

Ik ben zo blij met al mijn aankopen! Vooral met mijn cardigan van de Primark en het Hunger Games boek van Polare. Het Hunger Games boek is niet het verhaal, maar er staan allemaal behind the scenes verhalen in (over de plaatsen waar ze hebben gefilmd en hoe ze dat hebben gedaan bijvoorbeeld, maar ook over het uiterlijk van de mensen in het Capitool en het bewerken van de arena en over het filmen). Het boek is trouwens in het Nederlands, wat me wel verbaasde! 

Welke aankoop vind je het leukst en wat vind jij leuker om te zien? Een praatvideo waarin ik mijn aankopen laat zien of een video zoals deze? Ik ben benieuwd!