RANDOM OUTFITS #6

Random outfits nummer 6, eindelijk! De laatste tijd is het 's morgens nog te donker om een foto te maken en als ik thuis kom van school is het ook al heel donker om een outfit foto te maken. Daarom heeft het even op zich moeten wachten, maar hier zijn ze dan. Ik heb zelfs 18 outfits om te laten zien, dus kijk je mee?


Outfit 1: Dit is alweer een hele poos terug! De mint blazer is van mijn zusje en ik vind 'm zó leuk. Deze komt van Primark, de blouse, broek en laarzen van de H&M.

Outfit 2: Ik hou van mijn aztec sjaal van de Primark! Dit keer combineerde ik 'm met mijn spijkerjas van de Primark en mijn zwarte broek- en laarzen van de H&M.

Outfit 3: wat een donkere foto, excusez moi! Deze hele outfit komt van de H&M, behalve de top (die komt van Zara) en de statement ketting, die is van Primark.


Outfit 4: een hele simpele outfit, met mijn bordeauxrode vest! Soms heb je van die dagen dat je alleen maar zin hebt in zo'n vest. De hele outfit komt van H&M.

Outfit 5: Deze outfit zou ik zo weer aandoen! Simpel maar toch erg leuk vind ik. De top is van Vogue, de spijkerblouse van Primark en de broek plus laarzen van de H&M.

Outfit 6: Ook deze outfit vind ik nog steeds erg leuk. Vooral de bordeauxrode vest, die ik van mijn zusje leende.


Outfit 7: koud weer betekent automatisch warme truien, dus ik trok mijn uil trui van de Primark weer aan! Ik droeg er een spijkerblouse van de Primark onder aan en ook een bordeauxrode broek van de H&M.

Outfit 8: hier droeg ik ook weer een trui, deze komt van de New Yorker. Ik droeg er een biker jacket over aan, deze komt van de H&M.



Outfit 9: ik wilde mijn spijker gilet die ik afgelopen zomer kocht wat meer dragen (ook in de herfst/winter) dus zo kwam ik op deze outfit! De blauwe blouse en spijker gilet komen beide van de H&M.

Outfit 10: mijn blauwe blazer draag ik niet heel vaak omdat ie' helaas niet zo lekker zit, maar als ik 'm aan heb vind ik 'm toch altijd wel erg leuk. Ik droeg hier mijn laarzen van Ziengs en de blazer komt (wederom) van de H&M.

Outfit 11: weer een outfit met mijn uilen trui van de Primark! <3



Outfit 12: wie zegt dat je een skater skirt alleen in de zomer kunt dragen? De crop top en skater skirt droeg ik in de zomer veel met blote benen- en armen, maar in de winter kan dat natuurlijk ook, met een warme panty en een spijkerjas eroverheen. De crop top en skater skirt komen beide van de New Look.

Outfit 13: mijn blauwe blouse heb ik al best lang niet meer gedragen, maar sinds een tijdje heb ik 'm helemaal herontdekt! Hier droeg ik 'm met een lichte spijkerbroek en neppe Dr. Martens van mijn zusje (deze komen van Schoenenreus), die ik trouwens ook zó leuk vind, ik wil ook zulke! Ik leen ze dan ook vaak van mijn zusje, haha.



Outfit 14: bijna dezelfde outfit als outfit 13, maar hier droeg ik mijn laarzen van Ziengs en een biker jacket van H&M eroverheen.

Outfit 15: dit is zo'n typische outfit die je draagt in de vakantie (voor mij de kersvakantie), lekker simpel! De vest komt van Primark en de schoenen van New Look. Hier draag ik ook mijn blauwe blouse weer.



Outfit 16: Deze streepjes top van Pieces (Sans-Online) kun je met zoveel kledingstukken combineren! Hier koos ik voor een biker jacket.

Outfit 17: mijn kerstoutfit van Eerste Kerstdag! Het jurkje is van de C&A, het riempje van New Look (die hoorde bij een rokje), de panty van Primark en de schoenen van een schoenenwinkel in Groningen, waar ik helaas de naam van vergeten ben...

Outfit 18: en dan mijn favo outfit van allemaal, mijn kerstoutfit van Tweede Kerstdag! Net zoals de outfit van Eerste Kerstdag hebben jullie er al een outfit artikel van kunnen zien. De top met kant komt van New Yorker, de skater skirt van New Look en hier draag ik weer de neppe Dr. Martens van Schoenenreus. Love them!

Welke outfit vind jij het mooist?