5 x outfit setjes met een (nep)leren legging

Al twee keer eerder maakte ik vijf outfit combinaties, namelijk met mijn H&M laarzen en aztec sjaal van de Primark. Begin januari kocht ik een (nep)leren legging bij de Primark. Ik heb er over getwijfeld, maar ik had 'm toen uiteindelijk toch meegenomen omdat ie maar €8 koste, en daar kon ik het wel voor proberen vond ik. Ik heb de legging nu al een paar keer gedragen (zelfs naar school) en als je 'm leuk combineert vind ik het toch wel een erg gaaf kledingstuk! Kijk je mee naar de vijf outfits die ik samenstelde?

Blouse Primark Cardigan Primark Legging Primark Ketting Primark Laarzen Schoenenreus

 Blouse Primark Blazer H&M Legging Primark Laarzen Ziengs

 Blouse H&M Denim gilet H&M Legging Primark Ketting Primark Laarzen Schoenenreus

 Top Zara Denim gilet H&M Legging Primark Ketting Primark Laarzen Schoenenreus

Top Vogue tijdschrift Blouse Primark Legging Primark Ketting H&M Laarzen Schoenenreus

Mijn favoriete outfits zijn outfit 1 en 3, welke outfit vind jij het mooist? En wat vind jij van een leren legging?