Sneak Peek of My Life #19

Wow, het is té lang geleden dat er een Sneak Peek of My Life artikel online stond! Dat komt omdat ik de laatste tijd nauwelijks meer wat op Instagram plaats, dus daarom heb ik een oplossing bedacht: ik plaats niet alleen Instagram foto's vanaf nu in de sneak peek, maar ook andere foto's die ik heb gemaakt (die dus niet op Instagram staan). Goede oplossing, toch? Ik hoop dat ik hiermee vaker een Sneak Peek of My Life artikel online gaan zitten. Kijk je mee naar de foto's die ik de afgelopen tijd heb gemaakt?

Alweer een hele tijd terug maakte ik wat DIY's voor Kerst, waaronder dit hartje met kerst patronen. Van dichtbij zie je wel dat het met Kerst te maken hebt, maar op het eerste gezicht niet zo, daarom heb ik 'm ook nog niet weggehaald, haha. Die kerstmuts ernaast heb ik er natuurlijk wel afgehaald. | Bij de Primark! Ik vind de top zo leuk, en al helemaal in combinatie met de vest! 

Twee foto's van afgelopen Kerst, links zie je mijn tweelingzusje (Merel) en ik, en rechts een outfit van de Tweede Kerstdag. Deze vind ik nog steeds zo leuk!

Ik fiets iedere dag twee keer naar school langs een meer en hoewel dat niet altijd voordelig is door de hoeveelheid wind wat er staat, soms is wel een hele mooie zonsopgang waar ik echt van kan genieten, zo op de vroege morgen. | Er is niets zo beter als een warme kop chocolademelk met slagroom als je terug komt van school! 


Dit viel me laatst op toen ik naar RTL Late Night keek, zo zal je maar op tv komen haha! Dan zit je achter Humberto op tv en vervolgens ben je de hele uitzending te zien in een wijnglas... Een vriendin en ik hebben er een soort grap van gemaakt door nu alle foto's te verzamelen waar iemand in een wijnglas te zien is op tv :P.

Jaaa, er lag sneeuw in Groningen! Nu is het al grotendeels weg (gelukkig), maar het was voor een tijdje toch een mooi gezicht. | Ik ben zóóó blij met dit boek! Zoals jullie misschien wel weten ben ik heel erg fan van The Hunger Games, dus deze moest ik wel hebben. In het boek wordt alles beschreven over de tweede film (Catching Fire), extra informatie, behind the scenes én mooie foto's. Hiervan is ook een boek van de eerste film, dus ik weet al wat ik ga vragen voor mijn verjaardag! 

Deze laarzen zijn van mijn zusje, ik vind ze echt heel leuk. Het zijn neppe Dr. Martens van de Schoenenreus. | Krullen! 

Alweer zo'n mooie zonsopgang, deze is van afgelopen week. En op precies dezelfde plek! | Dit is een DIY sneak peek van wat binnenkort online komt, pssst! 

Laatst kocht ik deze vier kartonnen letters bij de Xenos, en ik heb ze zo neergezet! Leuk toch? Ik ga de letters nog wel versieren, omdat het nu zo saai is. 

Deze foto's zijn allemaal van gisteren, we gingen winkelen in Groningen! Naast wat aankopen bij de H&M (die je binnenkort wel zult zien) kocht ik ook nog iets heel erg groots: een spiegelreflexcamera! Deze heb ik voornamelijk gekocht met het geld wat ik een paar maanden geleden won bij een winactie van Marks & Spencer (en natuurlijk door de 21% btw korting bij Media Markt). Het is de Canon EOS 1100D. Helaas was de lens (50 mm/1.8) die ik er graag bij wilde, uitverkocht. 

Heb jij de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?