Random loves #5

Vandaag leek het me de perfecte dag om weer eens mijn - op dit moment - 'random loves' met jullie te delen. De laatste tijd heb ik weer een boel random favorieten verzameld, wil je weten welke dit zijn? Lees dan snel verder!

#1: Jullie kennen de Blogazine vast wel: het tijdschrift van Fashionista, speciaal voor bloggers! De eerste Blogazine kwam uit in de zomer en nu, in de winter, is het tweede deel er. Ik was al heel enthousiast over de eerste, maar deze tweede is nóg leuker vind ik. Ook is deze dikker als de vorige, ook wel een groot pluspunt. Ik vind het wel jammer dat alleen maar de 'grote' bloggers in het blad staan, daar mag Fashionista wel verandering in brengen vind ik!

#2: Deze krullen, die echt super simpel zijn om te maken! Ik heb gefilmd hoe ik deze krullen heb gemaakt dus jullie zullen er binnenkort meer over horen, maar hier alvast een sneak preview. Ik verklap alvast een ding: ik heb ze gemaakt zónder hitte te gebruiken!

#3: Uhmmm, ik kon natuurlijk niet achterblijven met het spel 'Flappy Bird'! Ik mocht het spel van mezelf niet downloaden tot ik mijn tentamens had gehad, en na mijn tentamens heb ik 'm gelijk gedownload, omdat ik wel benieuwd was waarom het zo'n hype was. In het begin kon ik er echt niets van, maar nu heb ik een record van 64! Daar ben ik heel blij mee, haha.

#4: Om muziek te luisteren gebruikte ik eerder altijd YouTube, maar sinds kort gebruik ik iets anders: Spotify! Het is sinds een tijdje namelijk gratis om muziek te luisteren (dan wel met reclame en op je mobiel kun je niet vaker dan 6 keer per uur shuffelen (is dat een woord?!), maar daar stoor ik me niet heel erg aan). Op Spotify kun je makkelijk artiesten opzoeken/volgen, afspeellijsten toevoegen en nog veel meer. Ik vind het geluid op Spotify ook beter als op YouTube.


#5: Om in de muzieksfeer te blijven, ik heb nog een favoriet: Katy Mcallister! Katy Mcallister volg ik al heel lang op YouTube, ik vind haar stem zó mooi. Ze covert liedjes, maar ze heeft ook veel eigen liedjes. In de video hierboven covert ze het liedje 'Wonderwall', deze heb ik echt al heel vaak geluisterd op Youtube Repeat. Ik heb vaak met liedjes dat als ik ze lang achter elkaar luister, ik er helemaal gek van word. Maar, dat is totaal niet het geval met dit liedje, toen ik net keek bij YouTube Repeat zag ik dat ik 'm 46 keer achter elkaar heb geluisterd! Wow. Ook het originele liedje van Katy, 'all eyes on you' luister ik vaak; net zoals alle andere liedjes van haar. Naast Katy Mcallister luister ik de laatste tijd ook vaak naar de battle van Ayoub, Ieke en Merel bij The Voice Kids. Zij coverden 'Angel' (klik).

#6: Een goede afsluiter van dit artikel: mijn nieuwe camera, de Canon EOS 1100D! Oh, wat ben ik hier blij mee. Ik hou ervan om te fotograferen, dus deze zal ik nog wel heel vaak gaan gebruiken. Als dit artikel online komt heb ik de 50 mm f/1.8 lens ook al binnen, dus dan hoop ik ook eindelijk mooie outfit foto's te maken en andere mooie foto's.

Q: Wat zijn jouw 'random loves' op dit moment?