Random outfits #7

Tijd voor random outfits nummer 7! Van de afgelopen maand heb ik van 15 outfits een foto gemaakt, die ik jullie wil laten zien in dit artikel. Ik droeg vooral veel outfits met 'nieuwe' kleding, zoals mijn beige cardigan en witte blouse. Kijk je mee naar mijn outfits? 

Ik excuseer me alvast voor de slechte kwaliteit van de foto's, sommige foto's heb ik nog wel wat opgelicht maar dat wordt er niet bepaald mooier op. Van mij mag de lente wel komen! Maar goed, ik dwaal af. Deze drie outfits zag je ook al in mijn shoplog - het is dus niet zo dat ik drie dagen achter elkaar deze cardigan droeg. Ik heb tussen het filmen door foto's gemaakt van mijn outfit, zodat ik de combinatie niet zo vergeten voor een andere keer, haha! 

Outfit 1 - hier had ik mijn kleding van de Primark net nieuw, dus ik probeerde gelijk wat outfits uit. Alle kleding uit deze outfit komt ook van de Primark (behalve de schoenen, deze komen van Schoenenreus).

Outfit 2 - mijn leren legging is best wel een moeilijk kledingstuk om te combineren, maar ik vind deze outfit geslaagd. Ik heb mijn blouse in mijn legging gedaan omdat de blouse erg lang is en omdat ik wel mijn kont bedekt wil hebben *haha*, draag ik mijn cardigan weer. De legging komt ook van de rimark.

Outfit 3 - dit is bijna dezelfde outfit, alleen draag ik hier een bloemetjestop (die maar €1 was bij de Primark!!) en een gouden statement ketting, ook deze komt van de Primark *shame on me*.

Outfit 4 - op dagen dat ik niet weet wat ik aan moet, ga ik al snel voor een blouse. Deze blauwe van de H&M is dan toch wel mijn favoriet! Ik combineerde 'm met een spijkerbroek én cardigan van de Primark en schoenen van de New Look.

Outfit 5 - deze outfit is erg simpel, maar toch vind ik 'm erg leuk. De bordeauxrode broek komt van de H&M.

Outfit 6 - nog een outfit met mijn leren legging! Deze outfit droeg ik ook naar school. De top komt van een Vogue tijdschrift en de blouse is van Primark (hoe kan het ook anders).

Outfit 7 - deze outfit lijkt heel erg op outfit 6, alleen draag ik hier mijn geliefde vest!

Outfit 8 - mijn jurkje van de Primark vind ik erg mooi, maar aan de onderkant vind ik 'm bij mezelf niet zo heel mooi lopen. Oplossing: een skater skirt! Ik denk niet dat het je was opgevallen, maar hier draag ik dus een jurkje met een skater skirt eroverheen. Het jurkje komt van de Primark en de skater skirt van New Look.

Outfit 9 - deze foto maakte ik toen ik aan het winkelen was, in een pashokje van de H&M. Hier draag ik een blouse van de Primark en de laarzen zijn van H&M.

Outfit 10 - deze outfit zagen jullie een tijdje geleden ook al in een outfit artikel, maar ik deel 'm nog eens omdat ik 'm zo leuk vind. De blouse is trouwens mouwloos, dus ik moet er nu sowieso iets over heen dragen.

Outfit 11 - hier had ik mijn trui van de H&M net nieuw. Ik combineerde 'm met een donkergroene broek van de Primark, een gouden statement ketting van de Primark en mijn laarzen van de H&M.

Outfit 12 - ik kwam erachter dat mijn nieuwe trui best leuk stond bij mijn aztec sjaal, dus die besloot ik weer eens te dragen.

Outfit 13 - deze outfit zou ik zó weer dragen! Ik deed mijn trui aan de voorkant in mijn broek, en dat vond ik eigenlijk best leuk staan,

Outfit 14 - voor de verandering trok ik mijn lage schoenen weer eens aan, maar dat vond ik toch niet zo'n succes bij zo'n lange vest. Op de een of andere manier vind ik lage schoenen alleen mooi staan als ik mijn broek wat opkrul.

Outfit 15 - deze outfit vind ik daarentegen wel geslaagd! Dit droeg ik eergisteren naar het concert van Birdy (wat overigens echt een top concert was!). Ik kocht die middag een nieuwe zwarte broek, omdat ik echt aan een nieuwe toe was. In de vorige zaten allerlei scheuren, dus dat kon echt niet meer.. Ik had wel verwacht dat het erg warm zou zijn daar, dus daarom trok ik een t-shirt aan, maar wel nam ik een blouse mee.

Welke outfit vind jij het leukst?