Wishlist | H&M en Boohoo

I know, na mijn laatste shoplog zei ik inderdaad dat ik nu moest gaan sparen voor Cambridge (waar ik in april heen ga met school), maar toch heb ik een paar items op mijn wishlist staan. Kijken kan altijd, toch? Alweer een tijdje geleden kwam de H&M catalogus binnen waar ik een boel leuke kledingstukken kon vinden, en daarnaast besloot ik ook eens een kijkje te nemen op Boohoo.com, waar ik ook drie hele leuke items tegenkwam.

In de collage kun je zien waar alles vandaan komt met cijfers, maar ik zal hieronder nog even uitleggen waarom dit item zo bijzonder is.

  • Tartan sjaal €15 - deze wil ik al zó lang! Ik vind tartan zo'n leuke trend, maar naast een blouse heb ik er (helaas) niets van. 
  • Cardigan met (nep)leren details €30 - bij Boohoo heb je echt hele leuke vesten/cardigans, waaronder deze. Ik vind het zo leuk dat deze vest/blazer best wel netjes is, maar dat de mouwen van (nep)leer zijn! Zo'n vest zou je ook met heel veel dingen kunnen combineren. 
  • Boots €59,95 - dit is een variant met hakken op de chelsea boots (nummer 8), die ik zo leuk vind! Ik draag zelf nooit hakken (niet dat dit enorme hakken zijn, maar toch), dus dit zou wel een uitdaging voor mezelf zijn, haha. 
  • Blauwe top €14,95 - ik ben zo gek op deze kleur! Ook de top vind ik erg leuk. Erg simpel, maar daarom valt ie' wel met heel veel te combineren. 
  • Aztec cardigan €22 - aztec blijf je ieder seizoen weer zien, zo ook op dit moment in vesten! Ik vind zo'n vest echt heel erg leuk en het is vast ook erg warm. 
  • Hunger games boek €15,99 - hiervan heb ik al het tweede deel (Catching Fire) en omdat ik die zo leuk vind wil ik ook het eerste deel (die van de eerste film)! In dit boek staan allerlei 'behind the scenes' dingetjes over de film, en ook staan er heel veel foto's in. Zeker een aanrader als je hier een fan van bent, deze 'behind the scenes' boeken zijn echt super! In dit eerste boek staat ook hoe de eerste film tot stand is gebracht, en dat begint natuurlijk met het schrijven van de boeken. 
  • Grijze cardigan €12,95 - na mijn eerste beige cardigan van de Primark kan ik niet meer stoppen, haha! Deze vind ik ook echt heel erg leuk en de prijs valt ook heel erg mee. 
  • Zwarte chelsea boots €29,95 - ik had het er net al over: chelsea boots! Ik weet niet zo wat ik vind van de suède stof op de laarzen, aan de ene kant vind ik het wel wat hebben, maar aan de andere kant vind ik zulke laarzen zónder suède ook mooi. 
  • Tas €19,95 - last but not least, deze tas! Ik zoek al heel lang naar een kleine, maar handige en leuke tas voor als je bijvoorbeeld gaat winkelen. Ik heb nu alleen grote schoudertassen, en dat is erg onhandig. 
Q: wat staat er op dit moment op jouw wishlist?