Koningsdag 2014 look

Hebben jullie allemaal een leuke Koningsdag gehad? Hopelijk wel! Ik heb met familie wat op de vrijmarkt rond gelopen en gekeken, maar helaas niets gevonden. Het zag er allemaal wel erg leuk en gezellig uit. Ben je benieuwd naar wat ik droeg gisteren? Kijk dan mee!

Ik beloof je alvast dat de shoplog van Cambridge/Londen morgen online komt, maar hier alvast een sneak peek! Ik kocht deze zwarte highwaisted short namelijk bij de Forever 21 en ik vind 'm zó tof. Zwart kun je natuurlijk overal wel bij combineren, zo ook bij mijn oranje blouse. Deze kocht ik alweer een paar jaar geleden bij de H&M en wonder boven wonder past ie nog steeds! Toen ik de blouse kocht was ik van plan om 'm vaker te dragen dan alleen op feestdagen of met het EK/WK, maar dat is er niet van gekomen, haha.

Ik wilde voor mijn nagels niet alleen voor saai oranje gaan, maar op mijn ringvinger- en duim ook een leuk printje! Het ziet er misschien erg moeilijk uit, maar het was erg makkelijk om te maken. Ik lakte eerst mijn nagel wit, wanneer dat helemaal opgedroogd was (dat is erg belangrijk voordat je verder gaat met de volgende stap!) heb ik een paar vlekken met blauwe en rode nagellak aangebracht. Vervolgens ben ik er met een plastic zakje (boterhamzakje) overheen gegaan zodat je een soort tie-die effect krijgt. Sommigen zullen het rommelig vinden, en anderen mooi. Zoals ik, ik vind het wel wat hebben! Je kunt het natuurlijk met alle kleuren doen je hebt, ik wil het ook zeker een keer met andere kleuren proberen. 

Wat droeg jij met Koningsdag? En wat heb jij gisteren gedaan?