15 x mode favorieten voor de zomer

Het is vandaag alweer de allerlaatste dag van mei, de zomer komt steeds meer dichtbij (en dat rijmt)! Hoewel het de laatste tijd al heel erg als zomer aanvoelt, duurt het om precies te zijn  toch nog drie weken voordat de zomer echt van start gaat. Een tijdje geleden zette ik al de modetrends voor de zomer op een rijtje voor jullie, en vandaag laat ik mijn 15 mode favorieten zien. Ik heb allerlei kleurrijke en vrolijke items opgezocht en daar een collage van gemaakt. Kijk je mee?

Ik word helemaal vrolijk als ik al deze items zie, jullie ook? Alleen al om de geweldige kleurrijke kleding vind ik de zomer helemaal geweldig. In de collage zitten ook veel trends voor deze zomer verwerkt, zoals de playsuit, pastelkleurtjes, maxi dress en nog veel meer.

Wat is jouw favoriete item voor de zomer en welke trend vind jij het leukst?