Outfit | High-low

Ik heb mijn ombre high-low rok al meer dan een jaar, en nog steeds ben ik er dolblij mee! Mijn eerste outfit artikel ermee (klik) is inmiddels al meer dan een jaar geleden, en als het lekker weer is vind ik het nog steeds leuk om die outfit te dragen. Maar, naast die outfit kun je 'm natuurlijk ook op vele andere manieren combineren! Afgelopen zondag ging ik met mijn ouders en broertje varen (met onze eigen boot) en toen droeg ik deze outfit. Ik was bang dat het misschien nog wat te koud was, maar dat viel reuze mee: het was juist erg warm! Aangezien ik mijn camera dit keer niet mee had op de boot, maakte mijn moeder toen we thuis waren nog een paar foto's van mijn outfit.

Crop top H&M High-low rok New Yorker Sandaaltjes Primark

De outfit is vrij simpel, het enige wat ik draag is de rok, een top en schoenen. Maar ik vind het prima, want het zit heerlijk en ik vind het ook nog eens leuk staan! De zon ging trouwens net onder toen we foto's aan het maken, dus dat is het mooie effect wat je ziet.

Wat vind je van mijn outfit & van een high-low rok?