Photography | Calm after the storm

In mijn vorige outfit post (klik) zei ik al dat het wat regende tijdens het maken van de foto's. Daarom schuilden we snel onder de bomen en hebben we daar de meeste foto's gemaakt. We maakten niet alleen outfit foto's, maar ik maakte ook snel wat foto's van de natuur met mijn 50 mm lens. Het resultaat is mooie foto's van het bos, net na/tijdens de regen (vandaar ook de titel, calm after the storm. En stiekem ook een beetje door Ilse de Lange en Waylon natuurlijk)! Kijk je mee naar de foto's?

Toen we natgeregend thuis kwamen en de foto's bekeken, waren we er erg blij mee. We vinden de natuur foto's wel iets mysterieus hebben, omdat ze donker zijn maar ook licht, door de lichtinval door de bomen (waardoor je dus ook bokeh krijgt). 

Wat vind je van de foto's die ik maakte?