Personal | 11 mei

Gisteren was een leuke dag! Het was natuurlijk moederdag en normaal gaan we dan altijd naar opa en oma, maar dit jaar was het anders. Mijn zusje had meegedaan een schrijfwedstrijd en de prijsuitreiking daarvan was gisteren, in Groningen! Mijn zusje had daar ook een schrijfcursus, dus in de tijd gingen m'n moeder en ik wat rondlopen in Groningen en hebben we mijn nicht bezocht. Ik nam mijn camera ook mee, maar ik had niet echt de kans om veel foto's te maken omdat het bijna de hele dag regende. Toch zijn er een paar leuke foto's uitgekomen!

De schrijfwedstrijd heet 'Write Now' en voor beginnende schrijvers is het echt heel leuk om mee te doen. Naast de prijsuitreiking kon je ook mee doen aan een schrijfcursus, was er een klein optreden van Jeroen Kant (misschien ken je 'm wel van de beste singer songwriter van Nederland), las de schrijver Thomas Heerma van Voss een stukje van zijn nieuwe roman Stern en werden er gedichten voorgelezen. Erg leuk en interessant! Het gebouw waar het werd gehouden (Vera) zag er ook erg leuk uit met allemaal strips aan de muur (zie de tweede foto).

Nou zijn de foto's niet heel leuk of bijzonder geworden omdat het regende, maar ik vond het toch wel leuk om even te laten zien. Er komt vast nog een moment dat ik met mooi weer in Groningen foto's kan maken! Ik vind Groningen een mooie stad, ik zou er later ook wel willen wonen.

Hebben jullie trouwens zaterdagavond naar het Eurovisie Songfestival gekeken? Ik vind het zó tof dat Ilse en Waylon tweede zijn geworden! Ik heb dit jaar voor het eerst echt goed gevolgd en ik vond echt veel landen goed, voornamelijk Armenië, Hongarije, Zweden, Noorwegen en Malta.

Wat heb jij gisteren met moederdag gedaan?