Flashback | Summer love [#2]

Het is alweer vijf dagen juni, dat betekent dat we al bijna op de helft van 2014 zitten! Wow, zoals altijd gaat het weer véél te snel. Dat het juni is, betekent ook dat ik mijn spiegelreflexcamera al vier maanden heb. Dat lijkt dan al wel langer geleden, haha. Aangezien het bijna zomer is, leek het me leuk om een paar (zeg maar gerust een heleboel) foto's uit te zoeken, waar ik erg vrolijk van word. Hopelijk jullie ook!

Er zitten foto's bij die ik heb gemaakt met mijn Canon EOS 1100D, maar er zitten ook een paar foto's bij die ik nog gemaakt heb met de camera die ik ervoor gebruikte, de Canon Powershot. Verder zie je ook een paar foto's die nog niet eens heel oud zijn, maar die me echt een summer feeling geven. Als ik naar al deze foto's kijk verlang ik alleen nog maar meer naar de zomer(vakantie), daar heb ik zoveel zin in! 

Wat vind jij van deze foto's?