Aztec nagels

Het is lang geleden dat ik een nail-art maakte, dus toen ik afgelopen donderdag vrij was vanwege Hemelvaartsdag, leek me dat het perfecte moment om weer eens aan de slag te gaan. Voor inspiratie kijk ik altijd op 'Weheartit', daar haalde ik ook het idee weg om iets met aztec te maken. Dit kost wel wat tijd, maar dan heb je ook wat! 

Voor de nail-art gebruikte ik niet veel nagels. De hoofdkleuren waren wit (Hema, heeft geen kleur) en lichtroze (Barry M Kingsland Road). Als basiskleur bracht ik de witte kleur aan op mijn wijs- en ringvinger en de lichtroze kleur op mijn duim, middel- en ringvinger. Vervolgens ging ik aan de slag met een zwarte striper (Action, zat in een setje) en een rood-roze kleur (Catrice 790 The Pinky And The Brain). 

Ik ben aardig blij met het resultaat. Ik ben zelf niet echt een pro in nail-arts en ik ben ook niet tevreden over al mijn nagels, maar ik vind het toch best goed gelukt! Alle kleuren die ik heb gebruikt vind ik ook erg mooi, het zijn echt vrolijke kleuren. 

Even iets anders, ik ben echt heel trots dat er nu al meer dan één maand elke dag een artikel online is gekomen! Soms is het bloggen niet zo geweldig te combineren met school, maar de laatste tijd is me goed afgegaan en daar ben ik heel blij mee. Meer regelmatigheid is alleen maar beter! Ik moet nog twee weken naar school waarvan nog één week (waar ik nu in zit) met veel deadlines en volgende week en die week daarop is de tentamenweek. De week daarna moet ik nog een paar keer op school komen om bezig te gaan met het profielwerkstuk en wat andere dingen, maar dan heb ik EINDELIJK vakantie! Daar heb ik zó veel zin in. Ik ben van plan om dan eindelijk te verdiepen in een domein, zodat ik van IHBF eindelijk .nl kan maken. 

De komende tijd is dus aardig hectisch met school, maar daarna heb ik weer alle tijd om te bloggen. Ik beloof niet dat er de komende tijd elke dag een artikel online komt, maar ik doe mijn best <3  

Wat vinden jullie van mijn nagels & hebben jullie ook zoveel zin in de zomervakantie?