France, me voilà!

Even deze korte update om te zeggen dat ik vandaag op vakantie ga, naar Frankrijk! Naar Zuid-Frankrijk, om precies te zijn. Aangezien we met de auto gaan, doen we dit natuurlijk niet in één keer. We gaan veel Franse steden bezoeken, zoals Grenoble, Grasse, Cannes, Marseille en  meer. Er zullen dagen tussen zitten dat we aan het strand doorbrengen, maar we gaan natuurlijk ook winkelen en van de cultuur genieten.

Ik ben afgelopen week tussen het genieten van het lekkere weer door druk bezig geweest met artikels schrijven en als ik weg ben komen er om de dag artikels online. Ik heb geen idee of ik daar WiFi heb, maar vast wel ergens daar (zoals bij de MacDonalds), dus daarvoor kun je mijn Twitter (@MyrtheHoekstra) en Instagram (ook @MyrtheHoekstra) in de gaten houden. Tot over twee weekjes!

France, me voilà! (oftewel; Frankrijk, hier kom ik!) 
Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja, waarheen? (of ben je misschien al terug?)