Shoplog | Den Haag & Amsterdam

De foto's die ik maakte in Den Haag en Amsterdam hebben jullie al wel kunnen zien, maar nog niet wat ik er heb gekocht! Aangezien ik heel blij ben met mijn aankopen, wil ik ze natuurlijk graag met jullie delen. Ik maakte de foto's buiten, aangezien het zo lekker weer was/is. En ik ben blij met het resultaat ervan!

HEMA Pastel loom elastiekjes €1,50

HEMA 6 kleine markeerstiften €1,-

The American Bookcenter Mockingjay boek €5,40

C&A zonnebril €4,90 

H&M Peplum top €12,99

H&M Bordeauxrode skater skirt €9,95 

De peplum top- en skater skirt kun je beter zien in deze outfit post. Het zijn beide echt geweldige kledingstukken, die ik al vaak heb gedragen maar die ik na verwachting ook nog heel vaak ga dragen, haha. Je kunt ze ook met zoveel items combineren! Ik hou er echt van als ik weer zoiets nieuws heb, dan heb ik ineens weer tientallen nieuwe outfits. De zonnebril zagen jullie natuurlijk een tijdje geleden al in een speciaal artikel. Op de foto in dit artikel kun je goed zien dat de glazen van de zonnebril reflecterend zijn, zien jullie mij de foto maken? Haha. :)

In vind de markeerstiften van de Hema ook zó leuk, vooral de mint kleur! En ze waren ook zo ongelofelijk goedkoop. En ik kan maar niet stoppen met loom elastiekjes kopen, ik vind loomen echt geweldig om te doen. De pastel elastiekjes die ik kocht bij de Hema zijn alweer bijna op... Ten slotte kocht ik nog het Mockingjay boek. Deze heb ik al, maar dan in het Nederlands. Aangezien de film van het boek (het eerste deel) in november uitkomt, wilde ik het boek ook graag in het Engels lezen, en dus nam ik 'm mee! Het boek koste maar €6, maar met de CJP pas (die ik wonder boven wonder mee had!!) had ik ook nog eens 10% korting.

Wat vind jij van mijn aankopen? En wat is het laatste wat jij hebt gekocht?