Mini shoplog | Groningen

Vorige week donderdag was een hele leuke dag, toen ben ik namelijk naar de voorpremière van The Fault in Our Stars geweest! Maar dat niet alleen. Ik ging er heen met een vriendin en mijn tweelingzus en we besloten om voor de film (die om 19:00 begon) nog wat te winkelen in Groningen. We namen om 13:00 al de trein dus we hadden nog genoeg tijd! Hoewel ik me heb ingehouden, heb ik toch een paar leuke items gekocht. Kijk je mee?

Bij de I Am was heel veel korting. Deze ketting koste nog maar €5 dus daarvoor kon ik 'm echt niet laten liggen. Van statement kettingen kun je nou eenmaal nooit genoeg hebben, toch? De ketting heeft allerlei verschillende groottes stenen, allemaal in dezelfde koraalkleur.

Al eerder vertelde ik op mijn blog over de winkel Søstrene Grene. Søstrene Grene is een Deense winkel die je kunt herkennen aan een knusse stijl met veel verschillende producten. Er is echt van alles wat, van notitieboekjes tot kaarsen en van lolly's voor 6 cent tot iPhone hoesjes en servies. En alles is ook heel goedkoop! Ik kocht er twee dingen, als eerst deze leuke tas voor maar €1,87.

Bij de Søstrene Grene kocht ik ook nog zes ijsvormpjes, deze kosten ook maar €1,87. Het leek me leuk om dit eens te proberen en voor dat geld wilde ik wel een poging wagen.

Ten slotte kocht ik nog één kledingstuk bij de New Look in de V&D, namelijk een kimono! Deze stond al een tijdje op mijn wishlist en nu heb ik er ook eindelijk een. Zo'n kimono is fijn om te dragen met warm weer, over bijvoorbeeld je bikini, maar je kunt 'm ook prima dragen met shorts (en een panty) of een lange broek. De kimono was afgeprijsd naar €15!

En dit was alweer alles wat ik heb gekocht. Zoals je ziet heb ik me heel erg ingehouden, maar dat moest ook wel. Ik zag ook nog twee hele leuke kledingstukken bij de H&M (die zien jullie binnenkort wel in een 'in de paskamer' artikel!), maar die heb ik tot mijn spijt weer teruggelegd.

Wat vind jij van mijn aankoopjes? En heb jij de afgelopen tijd nog wat leuks geshopt?