Random outfits #10

Er is inmiddels meer dan een maand voorbij gegaan sinds ik mijn vorige random outfits liet zien, wat gaat de tijd toch snel.. Ik heb de afgelopen tijd niet elke dag een foto gemaakt van mijn outfit, maar ik heb toch veertien korte outfits om te laten zien! De afgelopen weken was het hartje zomer, maar er zaten ook wel minder mooie dagen bij. Kijk je mee?

Outfit 1: dit mooie weer is het perfecte moment om alle zomerkleding weer uit de kast te halen, dus ik kon eindelijk mijn maxi skirt dragen! De maxi skirt (komt van de Primark) heeft een mooie koraal/oranje kleur en combineerde ik daarom met een kleurrijke crop top van de New Look, die ik er wel erg goed bij vond passen.

Outfit 2: Op dagen dat het iets minder warm was, ging ik toch nog voor een lange broek. Hoewel ik die vaak in de middag verruilde voor een korte broek/rokje, haha. De crop top die ik hier draag komt van de H&M, net zoals de broek. De blouse komt van de Primark en de schoenen komen van de New Look.

Outfit 3: Deze blauwe crop top kocht ik ooit bij de Primark voor maar één euro. En nog steeds ben ik er heel blij mee! Hier combineerde ik ´m heel simpel, met dezelfde broek- en schoenen als de vorige outfit.

Outfit 4: Ik vind mijn blauwe sjaal van de Action heel leuk, maar hij blijft moeilijk om te combineren. Ik combineerde ´m hier met een wit T/shirt en biker/jacket van de H&M, maar ik denk niet dat ik het zo nog een keer zou dragen. Ik ga nog verder met combinaties zoeken!

Outfit 5: De kleuren komen op deze foto niet helemaal goed over (vooral niet die van het rokje), maar hier droeg ik mijn skater skirt met bloemetjes (Forever 21)weer eens. Mijn Vogue top past bijna overal wel bij, zo ook bij het rokje. Ik droeg er ook een spijkerjas (Primark) bij, maar toen ik eenmaal op school was (old times, toen ging ik dus nog naar school..) deed ik die snel weer uit.

Outfit 6: Dit is één van mijn eerste outfits met mijn nieuwe kimono van de New Look, ik vind ´m erg geslaagd. Ik zou het zo weer aandoen! De zwarte crop top die ik draag komt van de Primark.

Outfit 7: En weer eentje met mijn kimono! Deze outfit konden jullie ook al in een outfit post van een tijdje geleden zien. Ik combineerde de kimono met een spijkershort van H&M, panty- en schoenen van de Primark. De ketting kocht ik een tijdje geleden in de sale bij de I Am.

Outfit 8: De crop top die ik hier draag is precies hetzelfde als de zwarte in de vorige outfits, alleen dan in het wit! Ik combineerde de top heel simpel met een zwarte broek van de H&M en een spijkerjas.

Outfit 9: De volgende dag ruilde ik mijn witte crop top in voor een streepjestop van de Pieces. Ik vind het zo leuk om te zien dat mijn stijl van kleding verandert, maar dat ik sommige outfits/kledingstukken jaren blijf dragen. Net zoals deze outfit, want deze droeg ik één jaar geleden ook al, maar dan met andere schoenen. En dat gebeurt niet vaak, haha.

Outfit 10: Deze outfit lijkt precies hetzelfde als outfit 7, maar ik draag hier een andere zwarte, losse top (H&M). Deze kocht ik nog toen ik in de eerste klas zat en kwam ik ineens weer tegen in mijn kast. Ik was de top alweer helemaal vergeten maar ik vind ´m toch wel erg mooi.

Outfit 11: Het was weer erg warm weer dus mijn maxi skirt was weer van de partij, haha! Dit keer droeg ik er een spijkerjas overheen, maar die bleef niet lang aan. Ik droeg er ook mijn nude sandaaltjes bij van de Primark. 

Outfit 12: Ik heb hetzelfde met mijn aztec schoenen van de Primark als met mijn blauwe sjaal, die al eerder in dit artikel voorbijkwam. Ik vind ze heel erg leuk, maar het blijft zó moeilijk om ze te combineren. Toch heb ik hier een leuke combinatie gevonden: met mijn crop top van de H&M en highwaisted zwarte short van de Forever 21! Al zou ik de volgende keer wel een langer shirt er bij dragen, zodat ik die in mijn short kan doen.

Outfit 13: dit  droeg ik toen ik een dagje naar het strand ging, niet heel bijzonder maar ik vond 'm toch wel erg tof. De kimono is zó handig voor een dagje strand. Verder droeg ik mijn crop top van de Brandy Melville en short van de Primark.

Outfit 14: Ook deze outfit zagen jullie niet zo heel lang geleden voorbijkomen in een outfit post. Ik hou van de combinatie van mijn gestreepte zwart/witte peplum top en mijn bordeauxrode broek! De top- en broek komen van de H&M en de ketting komt van de Primark.

Welke outfit vind jij het leukt?