Cannes

Het is al bijna drie weken geleden (wat gaat de tijd toch snel) maar ik zou dat ene dagje dat we in Cannes waren niet snel meer vergeten. Want, wat was het een geweldige dag! Heerlijk weer en wat een mooie omgeving. Hoewel je er niet heel goed budget kan shoppen (denk alleen al aan horloges van boven de €100.00.-), is er wel genoeg moois om naar te kijken. Zo zag ik voor het eerst in mijn leven een palmboom (geen een, maar wel honderden!), had ik nog nooit zo'n mooie blauwe zee gezien en stond ik op de plek waar Jennifer Lawrence drie maanden geleden nog stond. Terwijl ik helemaal geobsedeerd door de mooie plek was, heb ik ook veel foto's gemaakt. Wederom kon ik niet kiezen, dus verwacht alweer heel veel foto's!

 Oh, ik wil weer terug... Ik heb in ieder geval genoeg foto's om terug te kijken naar die geweldige dag. Wat vind jij van de foto's en ben jij dit jaar op vakantie geweest? Zo ja, waarheen?