In de paskamer #4

Leuk weetje, precies een jaar én twee dagen geleden kwam het éérste paskamer artikel online! Veel heb ik in de tussentijd niet geplaatst, maar dit artikel maakt nummertje 4. In dit paskamer artikel laat ik foto's zien die ik maakte in de paskamer in de H&M in Trier (toen ik op vakantie was dus) en die in de New Look én H&M, toen ik een tijdje geleden in Groningen ging winkelen met mijn moeder en zusje. Kijk maar mee!

H&M - Ik zei het al in een ander artikel, maar de H&M in Trier was (van de buitenkant) echt het mooiste filiaal van H&M wat ik ooit gezien had. Het was echt een prachtig lila, oud gebouw. Toen we eenmaal binnen waren  gingen we snel naar boven, want daar was de Divided collectie. Aangezien mijn zusje en ik daar meestal veel meer leukere items vinden, besparen we zo veel tijd om eerst nog beneden te kijken. En dat is wel handig als je met de hele familie aan het winkelen bent, haha. Bij de Divided collectie zag ik veel leuke sportkleding, onder andere deze twee tops en sportbroekje! Ik kocht uiteindelijk beide tops (niet alleen voor het sporten, maar ook om 'gewoon' te dragen). Het sportbroekje niet, omdat ik 'm niet zo mooi vond staan.

New Look - Als ik in Groningen ben (om te winkelen) moet ik altijd even een kijkje nemen bij de New Look in de V&D. Ik ben zo blij dat die daar zit! Ik was eigenlijk op zoek naar een skort die ik bij Jennie zag, maar die kon ik helaas niet vinden in de winkel (ik heb 'm thuis wel besteld voor de helft van het geld!). Wel zag ik hele leuke andere kledingstukken, maar ik heb me goed ingehouden. Ik zag eindelijk in de winkel chelsea heels, maar toen ik ze paste twijfelde ik er toch wat over. Ook paste ik een hele mooie houthakkersblouse, maar ik die vond ik op de een of andere manier wat mannelijk staan, haha.

Bij de New Look paste ik ook nog deze mooie jurk- en biker jacket. De biker jacket nam ik eigenlijk alleen mee omdat ik benieuwd was hoe het stond bij de jurk. Het jurkje zag er alleen een stuk leuker uit op de kapstok jammer genoeg... In Groningen kun je natuurlijk de H&M ook niet overslaan, dus daar zijn we ook even naar binnen gegaan. Hier gingen we ook gelijk naar beneden voor de Divided collectie, haha! Ik paste deze mooie houthakkers blouse. Deze vond ik heel tof, maar de broek die ik erbij paste vond ik nog leuker. Deze nam ik dan ook mee naar huis. Betere foto's van de broek kun je zien in dit outfit artikel.

Ten slotte paste ik bij de H&M nog deze top. Ik zag 'm bij de sale liggen voor maar €5 en ik vond de kleur heel erg leuk. Uiteindelijk vond ik 'm och wat tegenvallen, dus ik liet 'm lekker liggen.

Welk item vind jij het leukst? En wat is het laatste wat jij hebt gepast?