Favoriete #instagrammers

Er zijn tijden dat ik er nauwelijks op zit, maar op dit moment vind ik het weer helemaal leuk: Instagram! Ik vind het niet alleen leuk om zelf foto's te posten, maar ook om te kijken naar andere Instagram accounts. Al een keer eerder deelde ik mijn favoriete accounts, maar sindsdien heb ik alweer een boel nieuwe favorieten! Het zijn voornamelijk (fashion)bloggers, verspreid over de hele wereld. Kijk je mee?

Sincerelyjules, oftewel Julie Sarinana, begon in 2009 met haar blog als een creatieve uitlaatklep voor haar gedachten, inspiraties en stijl. Op Julie's Instagram deelt ze foto's van haar fashion leven, met vooral veel outfits, foto's van haar reizen en nog meer van haar leven. Haar foto's zijn altijd zo fel en vrolijk, en ook haar outfits vind ik altijd heel tof. Bij sommige outfits denk je in eerste instantie dat het een simpele outfit is, maar als beter kijkt zie je toch dat Julie heel goed nagedacht heeft over de kledingcombinaties.

Aimee Song heeft net zoals Julie een fashion blog, genaamd Song of Style. Een hele creatieve naam trouwens, leuk bedacht met haar achternaam! Aimee woont in Los Angeles, maar de meeste foto's zijn gemaakt in andere landen. Ze reist heel veel, zo zijn de foto's hierboven onder andere uit Cannes, Monaco en Italië.

Precies twee weken geleden won Ansel Elgort een TCA voor onder andere breakout star, en dat is ook zeker wat hij is. Ongeveer één jaar geleden was hij nog een 'normale' jongen en was hij nog lang niet zo beroemd als hij nu is. Dit jaar speelde hij in Divergent en The Fault in Our Stars en die films hebben hem zó bekend gemaakt dat hij nu niet meer normaal over straat kan. Hij is vaak te vinden op het social media, zowel op zijn Twitter als op zijn Instagram. Naast selfies en 'ushies' plaatst hij ook foto's met fans en foto's van photoshoots en interviews en veel video's.

Nu ga ik weer door naar de fashion bloggers, naar Janne om precies te zijn! Anders dan met de twee bloggers die ik in het begin noemde, is Janne Nederlands (net zoals de bloggers hieronder). Ik heb haar al een keer ontmoet bij een bloggers meeting en ze is echt een heel aardig. Haar Instagram vind ik ook heel erg leuk. Ze plaatst vooral vaak foto's van haar outfits en van mooie plekken die ze heeft bezocht.

Worden jullie ook zo vrolijk van al die travel foto's van Eve? Ik in ieder geval wel! Naast foto's van prachtige plekken zoals Spanje en Italië, plaatst Eve ook veel outfit foto's en andere random foto's. Ik vind haar stijl heel erg leuk, ik zou alles ook precies zo kunnen aantrekken!

Mariska volg ik al heel erg lang (ik denk al wel sinds ik Instagram heb) op Instagram. Een tijdje geleden heeft ze van haar 'normale' account een fotografie account gemaakt. Hier plaatst ze (zoals de naam al zegt) alle mooie foto's die ze maakt met haar spiegelreflex. Ze heeft precies dezelfde als mij, dus ik vind het heel leuk om te zien welke foto's zij er allemaal mee maakt. Mariska plaatst foto's van van alles, inclusief zelfportretten. Vinden jullie ook niet dat ze zo model zou kunnen worden?

Jamie en Silvy hebben samen een blog/Instagram account genaamd The Girls Behind the Camera. Toen ze elkaar ontmoeten op een studie webdesign kwamen ze erachter dat ze beide van fashion én fotografie hielden, en zo zijn ze met hun gezamenlijke passie een blog begonnen! Ik geniet altijd heel erg van de outfits, je ziet altijd zo goed dat er over de outfits zijn nagedacht. En niet alleen daarover, ook over de achtergrond. Naast foto's van hun blog plaatsen Jamie en Silvy ook foto's van eten en reizen.

Yara volg ik al heel lang op haar blog (Chapter Friday), maar op de een of andere manier pas sinds een tijdje op Instagram. Yara is één van de meest succesvolle bloggers van Nederland. Ik vind haar stijl heel erg leuk en origineel. Ook haar foto's zien er altijd prachtig uit! Om het dan nog maar niet te hebben over hoe mooi Yara er altijd uitziet. Ik vind haar bob haar zo goed staan, en normaal zou ik zo'n haarkleur als Yara niet zo mooi staan (bij niemand niet), maar bij Yara staat het juist geweldig.

Kende jij deze Instagram accounts al? En wie is/zijn jouw favoriete Instagrammer(s)?