Schoolspiration | Boeken/agenda versieren

Ik heb er inmiddels alweer een hele week school op zitten, wat gaat de tijd toch snel. Precies één week geleden heb ik mijn boeken opgehaald. Ik vind het ieder jaar leuk om mijn boeken naast kaftpapier nog meer te versieren, met bijvoorbeeld tape. Aangezien dit mijn laatste jaar op de middelbare school is heb ik er dit jaar nog een stapje bovenop gedaan. Wat ik precies heb gedaan? Lees dan snel verder!

Ik heb allerlei leuke plaatjes (van Instagram en Weheartit) uitgeprint en die op mijn boeken geplakt. Verder heb ik ook nog veel uit tijdschriften geknipt en die vervolgens opgeplakt. Ook heb ik sommige boeken niet versierd met 'normaal' kaftpapier, maar met een cover van een tijdschrift! Dit zag ik bij Mascha en ik vond het zo'n leuk idee. Net zoals vorige jaren heb ik weer een agenda van de Hema gekocht. In deze agenda zitten allemaal losse mapjes, waar ik ook plaatjes in heb gedaan. Ik heb alle plaatjes bewerkt in Picasa, waarbij ik van sommige foto's ook een polaroid foto heb gemaakt! Ik denk dat als je naar de foto's kijkt, het verder wel voor zichzelf spreekt. Kijk maar! :) 

Vind jij het ook leuk om je boeken te versieren?