New in | Bloemetjes skort

Ik moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie niet helemaal weg was van deze trend, maar nu heb ik ook één aangeschaft: een skort! Een tijdje geleden zag ik een heel leuk exemplaar bij Jennie en dat haalde me over de streep, want ik vond de skort van haar zó mooi. Al snel daarna ging ik naar de winkel met de gedachte om 'm te kopen, maar ik kon 'm helaas niet vinden. Een tijdje later heb ik 'm dan toch eindelijk kunnen bestellen op de webshop, en ook nog eens voor de helft van het geld!

Dit is 'm dan, de skort. Ik vind de print en de kleuren zó tof. Het zijn geen perfecte bloemen, ze zijn juist wat meer abstract. Op de foto's komt de felle kleur van de skort ook goed overeen. Zo'n felle kleur is niet alleen mooi, maar ook heel handig voor in de zomer om je benen (nog) bruin(er) te laten lijken :).

Ik ben al druk bezig met outfit combinaties te bedenken, dus er komt binnenkort zeker een outfit post mee! Voor de komende tijd ben ik alleen bang dat ik de skort alleen kan dragen met een panty eronder, want blote benen gaat 'm niet meer worden, denk ik...

Ik kocht de skort voor €9,20 (de normale vraagprijs is €22,99) - niet vergeten: wel mét €5,99 verzendkosten! - bij New Look

Wat vind jij van mijn nieuwste aankoop? En wat is jouw laatste aankoop?