Herfst foto's

Afgelopen zondag bezochten we (mijn familie) mijn oom en tante. We hadden ze zo'n drie weken niet gezien, omdat ze op vakantie waren naar Zuid-Afrika. Ze kwamen zaterdag weer thuis, dus kwamen we zondag even op bezoek. Na alle verhalen te hebben gehoord over de reis, heb ik buiten wat foto's gemaakt. Mijn oom en tante hebben een hele mooie tuin, en aangezien ik mijn camera (mét 50 mm f/1,8 lens!) mee had kon ik het natuurlijk niet laten om wat foto's te maken. 

Deze foto maakte ik van mijn broertje, schattig hè?! Hij is nu negen jaar. 

Eigenlijk wacht ik nog met volle verwachting op de bladeren die allemaal verkleuren, want nu is het nog maar matig. Toch vind ik deze foto's ook goed gelukt, lekker veel bokeh en daar hou ik van!

Wat vind jij van de foto's die ik maakte? En wat vind jij mooier, als de bladeren nog groen zijn of als ze verkleurd (geel/oranje/rood) zijn?