New in | Loavies

Alweer een tijdje geleden vertelde ik dat ik een hele gave winactie gewonnen had,  namelijk die van Willemijn en Martine! Ik won €100 shoptegoed bij Loavies. Loavies is een webshop waar ik al vaak op had gekeken, maar nog nooit had besteld. En daar kwam verandering in! Ik twijfelde in begin wat met wat ik zou kopen, maar een tijdje geleden heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt. Kijk maar mee naar wat ik besteld heb.

Wanneer je op de dik gedrukte tekst klikt, wordt je gelijk door gelinkt naar het item op de webshop.
Zwarte gympen €19,95 - Iets wat ik sowieso wilde aanschaffen, waren nieuwe platte schoenen. Eerder had ik witte, maar die waren echt af. Ik koos voor deze zwarte, ze zijn erg leuk en ze passen overal wel bij! En daarbij lopen ze ook nog eens heel lekker. 

Roze aztec jas €49,95 - Vanaf de eerste keer toen ik deze vest/jas op de webshop zag, was ik verkocht. Ik vind 'm zo gaaf! Wanneer je outfit wat simpel is, kun je 'm gelijk veel leuker maken door deze veste eroverheen te dragen.

Bruine enkellaarzen €39,95 - Last but not least, deze laarzen! Eerder had ik andere zwarte laarzen op het oog, maar toen de herfst collectie online kwam zaten deze er ook bij. En deze vind ik eigenlijk nog veel leuker! Het zijn een soort chelsea boots, maar dan net wat anders. De rits vind ik een heel leuk detail (deze kan trouwens niet dicht!).

Wat vind jij van mijn Loavies aankoopjes?