In De Spotlight: Nagelnieuwonline.nl

In dit artikel ga ik weer een webshop in de spotlight zetten, dit keer is dat nagelnieuwonline.nl. Zoals de naam al zegt verkoopt deze webshop allerlei nagelspulletjes, eigenlijk is alles wel te koop wat je nodig hebt om je nagels er goed uit te laten zien, maar ze tegelijkertijd ook nog eens goed te verzorgen. Tevens heeft nagelnieuwonline.nl ook een eigen nagelstudio in Heerenveen, waar je ook langs kunt gaan om je nagels te laten doen. Verder kun je er ook workshops volgen, ook leuk om te doen bijvoorbeeld met vriendinnen.

Omdat ik erg van nagellakken en het verzorgen ervan houd, heb ik natuurlijk ook een paar items van deze webshop op mijn wishlist staan. Kijk maar mee!

1) Nagellakdroger €79,90 2) China Glaze High Hopes €5,25 3) Color Club Nagellak-set Romantic Garden €9,50 4) Fimo staafje Green Lime €2,25 5) Speciale snijder voor fimo staafjes €1,99 6) Nagelriemolie Lemon €3,45 7) Penselenset €29,90 8) Parels Dream Goud €1,99

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de webshop vinden, ik vind het in in ieder geval een erg leuke webshop waarbij ik het heel handig vind dat je er alles kunt vinden wat met nagels , nail-art en nagelverzorging te maken heeft. Ik heb er nog nooit iets besteld, maar hopelijk gaat dat in de toekomt snel veranderen...

Kenden jullie deze webshop al? Zoja, heb je er ook al eens wat besteld en wat vond je er van? En zoniet, ga je er een kijkje op nemen?

Liefs, Myrthe.