Forever21 - Hot Accessories

Forever21 is een van de winkels (samen met Primark)waar ik heel graag nog een keer naar toe wil. Forever21 staat bekend om de mooie kleding die tegelijkertijd ook niet te duur is, maar ook verkopen ze erg leuke accessoires. Ik nam eens een kijkje op de webshop en kwam toen heel veel leuke dingen tegen, voor maar heel weinig geld! Dus zocht ik voor jullie de mooiste, maar ook warmste accessoires uit deze collectie, want dat is nu wel nodig met dit weer...

Zoals je kunt zien, zijn deze warme accessoires ook nog eens allemaal hartstikke hip: je ziet bijvoorbeeld okergeel en de 'Noorse' print, die beide erg 'in' zijn op dit moment. Ook zie je nog andere warme mutsen- en oorwarmers, ook zeker niet te vergeten! Want hoe leuk is het om een unieke (blauwe) oorwarmer te hebben? Mijn favorieten zijn de okergele sjaal (nummer 8), de okergele muts (nummer 2), de handschoenen met Noorse print (nummer 5 & 9) , maar ook de sjaal met Noorse print vind ik erg tof (nummer 7).Veel favorieten dus deze keer, welke warme accessoires vind jij het leukst en heb jij al eens iets gekocht/besteld bij Forever21?

Liefs, Myrthe.