Let's Talk on Friday #10 - welke trend vind jij echt hélemaal te gek?

Het is weer vrijdag, dat betekent een nieuwe Let's Talk on Friday! Dit is alweer de 10de (!) keer en ook ben ik deze keer erg benieuwd welke antwoorden jullie hebben op de vraag van deze week. En zoals altijd beantwoord ík die vraag ook weer. Lees snel verder om achter de vraag van deze week te komen...

Er zijn de laatste tijd al een boel zomer- en fashiontrends uitgekomen, en daarom ben ik wel erg benieuwd welke júllie nu het leukste vinden. Het hoeft natuurlijk niet persé een zomertrend te zijn, het kan ook een andere trend zijn. 


Zelf ben ik helemaal weg van de trends die je hierboven ziet: lekker veel glitters op je nagels (ook al is het heeel lastig om er weer af te halen!), ombre (en alle andere dingen met ombre!) nagels, pastel kleurtjes, vrolijke printjes (o.a. met bloemetjes, daar wordt je zo vrolijk van ;)), felle (neon) kleurtjes, veel kleur (bijvoorbeeld bij je armbanden), (pastel) colour blocking, felle shorts/broeken, asymmetrische rokken en eerlijk gezegd word deze lijst íedere dag steeds langer... 


Maar, toch zijn dit de trends waar ik de laatste tijd helemaal gek van ben, en nu ben ik natuurlijk ook erg benieuwd naar die van jullie! Dus laat maar achter in de comments: welke trend vind jij echt hélemaal te gek? Ik ben benieuwd!


PSS: Bijna 150 volgers! Nog eentje! Wie wordt de 150e? ;)