Outfit | Pastel Dots

Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie! Tijdens de 'kleine' meeting van afgelopen zaterdag met Romy en Jessy, maakten we natuurlijk ook wat foto's en dit keer ook outfit foto's. Romy had haar spiegelreflex weer mee, dus dat kon mooi. Ik had die ochtend niet voor een heel speciale outfit gekozen, maar toch wil ik 'm graag aan jullie laten zien, want zulke outfits draag ik de laatste tijd wel vaker. Simpel, maar toch leuk.



Bleh, ik baal echt van hoe mijn broek en shirt op de foto's zitten, sorry sorry hiervoor! In het begin van de dag had ik andere schoenen aan, maar omdat dat zulke warme schoenen waren (laarzen) heb ik halverwege de dag deze uitgedaan en mijn nieuwe (net gekochte) schoenen aangedaan.


Verder droeg ik ook mijn nieuwe ring (van Romy) en deze uilenketting van Topvintage. Daarnaast draag ik op mijn rechterhand Bubblegum Pink van NYC, één van mijn favoriete lente/zomer lakjes. Het stippeltjes shirt kocht ik vorig jaar bij de New Yorker, ik vond 'm wel leuk bij de outfit passen door het patroon. De nude blazer past eigenlijk overal wel bij, daarom draag ik 'm ook al vaak bij een outfit. Hij komt van de H&M, love that!


Op mijn linkerhand (jaja, het is bij mij altijd verschillend!) draag ik allerlei verschillende pastel lakjes, van NYC én H&M. Hier heb ik al heel veel complimenten over gehad, super! Als jullie hier een speciaal artikel over willen zien, moeten jullie dat zeker even achterlaten bij de comments, ik ben benieuwd! De mintkleurige broek zagen jullie ook al een paar keer eerder in outfits, ook deze komt van de H&M.


En dan natuurlijk nog de schoenen, deze kocht ik in Groningen die dag en komen van de Actie Schoen (of iets dergelijks, haha). Echt een héle leuke winkel, met heel veel leuke schoenen voor een cheap prijsje! Deze kochten maar liefst 5 (!!) euro, te leuk om te laten liggen toch?!

En dat was mijn outfit alweer! Ik baal echt hoe mijn broek en shirt zitten, maar ik hoop toch dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik droeg. Dit is echt een outfit die ik snel aantrek, lekker comfortabel en simpel, maar toch ook weer leuk.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn outfit vinden, dus laat je mening zeker achter in de comments! En, wat is jouw laatste goedkope fashion item?