Garnier BB Cream (de vernieuwde versie) - wat vind ik ervan?


Garnier heeft al een tijdje een vernieuwde BB Cream, waar ik heel benieuwd naar was! Mijn zusje had de oude versie en aangezien ze daar niet heel tevreden naar was, besloot ik deze eens te proberen na wat positieve reviews te hebben gelezen. In dit artikel kun je lezen wat ik van dit product vind en of ik 'm ook zou aanraden ja/nee. Klik snel verder op de volgende pagina om verder te lezen!


Ik kocht de vernieuwde versie van de Garnier BB Cream met korting voor €7,99. Normaal kost dit product €9,99, dus dat scheelt toch weer twee euries! De eerste versie van de BB Cream kostte €13,99, maar hier zat ook 10 ml meer in. Ik vind het heel mooi om te zien hoe Garnier luistert naar hun klanten, omdat deze niet zo positief waren over de eerste versie (de dekking). Garnier heeft daar dus echt wat tegen gedaan en daarom een vernieuwde versie uitgebracht!


De BB Cream zat verpakt in een kartonnen doosje, mooi! De verpakking van de vernieuwde BB Cream is veel anders als je 'm vergelijkt met de ''oude'' BB Cream, deze is langer en dunner en de oude versie was kleiner en dikker. Grappig om te zien! Er zijn twee versies, een getinte en een lichte versie. Ik heb voor de lichte versie gekozen, omdat ik een heel lichte huid heb. De BB Cream is verder voor een gemengde tot vette huid.


Zoals je op de foto hierboven ziet, belooft Garnier veel over de vernieuwde BB Cream, hieronder nog even alles op een rijtje:

  • Zorgt direct voor een stralende, gladde huid
  •  Anti-glans
  • Oneffenheden verminderen
  • Poriën zijn meteen minder zichtbaar
  • De huid wordt minder vet
  • De huid wordt stralender
  • Beschermt de huid tegen de zon (met SPF20!) 
  • Hydrateert
Dat is veel! Na het zien van deze dingen was ik wel heel erg benieuwd. De ingrediënten zijn overigens niet zo heel erg interessant, wat wel van belang kan zijn is de alcohol die in de BB Cream zit, wat voor sommige huidjes toch net wat te agressief is. Zelf heb ik niet zo'n gevoelige huid, maar voor anderen kan het toch best vervelend zijn. 


En dit is 'm dan, de BB Cream! 'Hij' heeft een lange, dunne, tube, wat op zich wel fijn werkt. Wat me gelijk opvalt aan deze BB Cream, is dat ie' echt heel erg dun is! Iedere keer als ik 'm gebruik, moet ik voorzichtig doen zodat het niet van mijn hand afglijd. Door de dunne substantie was ik in het begin een beetje bang dat ie' ook niet zo goed dekte, maar dat was gelukkig niet zo. 



Helaas is de lichte versie net wat te donker voor mijn lichte huidje, dus dat is wel jammer. Als ik niet goed uitsmeer heb ik al snel last van bruine vlekken, en dat moet niet gebeuren! Maar als mijn huid wat meer gebruind is of als ik de BB Cream met mijn foundation gaat het wel goed, dus ik gebruik 'm wel gewoon. Anders vind ik het ook zonde!

Links: niets op mijn huid 
Rechts: met de BB Cream én blush

Ik heb de foto's zonder de BB Cream en mét de BB Cream even naast elkaar gezet, zo kun je het toch het beste zien! Je ziet helaas wel dat het licht op ene foto wat anders is dan op de andere foto. Maar, alsnog kun je het verschil wel redelijk zien. De BB Cream vind ik precies goed dekken, hij dekt misschien wat minder goed dan mijn foundation, maar dekt voldoende. Je kunt na het aanbrengen evt. ook nog wat poeder gebruiken om het helemaal te laten dekken, maar ik vind het zo wel prima. 

De BB Cream is dan ook geschikt voor een dagje dat je niet zoveel hoeft te doen, maar je toch wat op je gezicht wilt hebben . Of bijvoorbeeld voor een dagje strand, als je toch echt wat op wilt. 

Ik vind de BB Cream van Garnier een heel fijn product, ik zou 'm ook zeker voor de tweede keer kopen! 

Hebben jullie al ervaring met BB Creams? Zo ja, welke, en wat vind je daarvan?