Inspiration - Winter


Yeah - het is bijna winter! De tijd van het koude weer, maar ook de tijd van warme kleding, mooie winter nail arts en heerlijke warme dranken is weer aangebroken. Hoewel we nog ongeveer 2 weken moeten wachten totdat het echt winter  is, het lijkt en voelt al wel alsof het winter is. Er ligt al sneeuw sinds deze week, en ook daalt de temperatuur de laatste tijd wel heel vaak onder het vriespunt. Daarom heb ik voor jullie een kleine collage gemaakt over de winter, want dit zijn de plaatjes die me doen denken aan de winter! En waar denk jij aan bij de winter?

Herinneren jullie je nog het artikel over mijn Primark wishes? Hierin vertelde ik dat ik in december eeeeindelijk een keer naar Primark ging, voor de allereerste keer. En die dag is vandaag, yay! Ik heb er echt heeel erg  veel zin in, ik kan niet wachten! Ik ga naar Bremen, en daar zit ie' in een winkelcentrum. Hier vind je ook een boel andere leuke winkels, dus ik hoop nog een  paar lekkere warme winter items te kopen. Maar dat zien jullie natuurlijk na afloop wel, in een shoplog!  ^^

Waar denk jij aan bij de winter? En wat vind jij het leukste van de winter? 

Plaatjes: We heart it